CD niet te beschrijven

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik probeer men cd te branden met het programma Roxio Easy Cd creator 5.

Greetzz York

Die moet je ff killen :D. Moet je maar even in je taskmananger kijken. Staat als het goed is directCD in.

Hallo allemaal,

DirectCD staat er niet tussen. Kan ik het op een andere manier misschien nog uitschakelen?

Greetzz York

Weet er niemand een oplossing voor dit probleem?
Ik word helemaal knetter gek van die cd brander.

Greetzz York

Hallo allemaal,

Het is misschien al enige tijd geleden dat dit topic niet meer actief was, maar ik wou hem toch weer even omhoog halen. Ik zit nu nog steeds met dit probleem, en ik heb er misschien een oplossing voor, ik weet dus alleen niet als dit nut gaat hebben.

Als ik nou is Roxio Cd creator van men systeem afgooi want die heeft eenmaal het reserveringsconflict. Zou ik dan met een ander brand programma wel men CD's kunnen beschrijven?

Greetzz York

Als ik nou is Roxio Cd creator van men systeem afgooi want die heeft eenmaal het reserveringsconflict.

Jij hebt nu een niet werkend programma op je PC wil je zeggen?

Hallo allemaal,

Inderdaad dit programma werkt nu niet, deze houd het branden juist tegen. Zou ik dan niet beter dat programma kunnen verwijderen. En dan een nieuw programma instaleren en kijken als die dan wel wil branden?

Greetzz York

Ik zou inderdaad CD Creator er af gooien. Je register opschonen (bijvoorbeeld met jv 16). Je kan proberen wat er gebeurt als je CD Creator dan opnieuw installeert. ALs je liever een ander progje gebruikt kan je die natuurlijk ook installeren.

Hallo allemaal,

Nu heb ik Nero geinstaleert alles word perfect erop gekopiert. Geen foutmelding meer, dat is eindelijke verholpen. Alleen nu loop ik weer tegen een ander probleem aan.

Ik heb nu dus een mp3 cd gebrand deze kan ik wel afspelen op de computer maar niet in men stereo instalatie. Hoe kan ik er nou voor zorgen dat die zich daarin wel gaat afspelen. Andere gebrande cd's spelen zich wel af in men stereo instalatie.

Greetzz York

Ik heb hem nu gemaakt als mp3 cd en audio cd maar geen wil helpen. Men stereo instalatie zegt steeds No Disk.

Greetzz York

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan