cd of dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

recas05us

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
hallo helpers,

wie kan mij wat advies geven over een aankoop
van een cd brander,
momenteel heb ik een brander die alleen maar philips
silverspeed cd kan branden,
maar ik zoek nu een merk cd brander waar ik de meeste
cd op kan branden.
wat is een goeie snelheid (te snel is ook niet goed?)
of zou een dvd brander beter zijn
wie heeft wat tips voor mij

groet rene

Cd-recorder

Hoi,

Zelf heb ik een Lite-On cd-brander, dit is een 40x12x48x, voor het kopiëren brand ik altijd op de hoogste snelheid (40x) en ik heb zelden of nooit een slechte cd. De prijs van zo'n brander zal nu rond de 65 Euro liggen denk ik.
Voor een DVD-brander mag je dat bedrag al snel maal 5 doen denk ik, maar dat zou je eens juist moeten navragen. Persoonlijk vind ik dat toch nog wat te duur en zullen de prijzen van DVD-branders binnen een tijdje nog wel een deel dalen denk ik.

Groetjes,

lite-on
is dat een merk?

en heb je al een cd gehad die het hier niet op doen?

CD

Hoi,

Dit is inderdaad een merk (www.liteonit.com is de site), ik denk dat het een van de betere branders is al heeft Plextor nog wel een streepje voor denk ik, deze zijn dan ook nog een stukje duurder. :)

Ik gebruik weinig verschillende soorten of merken CD's meestal hou ik het bij een merk (platinum) maar ik heb er ook al enkele keren een ander merk mee gebrand zowel duur als goedkoop (TDK, Octron, ...) en voor 99.5% zonder problemen. Eerst had ik een HP-brander en dat was een groot probleem, welke cd ik ook gebruikte. Dit even terzijde.

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan