CD-R wordt niet herkend!

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Hallo!

als ik een lege cdr in de pc stop dan lijkt het net alsof ik gewoon helemaal geeneen schijfje in de pc heb. Ik ga ook elke dvdstation af en bij elke zegt ie; plaats een schijf of ander geschikt ..enz ik zou graag een cdtje branden ( ik heb het nog nooit eerder gedaan ) maar zo lukt het waarschijnlijk nooit :confused:

Dat is je videokaartdriver.

Ik denk dat Michiel wilde vragen welke cd brander je hebt. Met een driver heeft het niet veel te maken.

Heb je uberhaubt een brander? Welke cd's kan deze branden? +r, -r, beide? Dat is wat we nu eerst moeten weten.

Het lijkt erop dat je helemaal geen cd/dvdbrander in je pc hebt ....:confused:
Met het programma Everest kun je veel achterhalen van wat er juist wél in je pc zit.
Ik zou zeggen, probeer het daar eens mee:thumb:

Er zijn trouwens geem cd+r schijfjes, ze zijn allemaal - ....(maar dat terzijde)

Ooh dan hebik denk ik idd geen brander :o
Maar ik vind het dan toch raar dat ik dat lege schijfje niet kon openen.
is het ook niet mogelijk om die te openen zodat ik daar bestanden kan opslaan?

Nee, dat kan echt alleen met een brander. En een lege cd akn je ook niet echt openen, er staat namelijk niets op...

Heb je al even op de voorkant van je cd/dvd speler gekeken of het inderdaad geen bradner is?

Voor € 22,- kan je al een brander aanschaffen, dus erg duur zijn ze niet mocht je er toch één willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan