CD-rom draait niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultra Combo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2009
Berichten
3
Hallo,
Sinds vandaag werken 2 cd-roms niet meer, ik zie ze wel in 'Deze computer' staan, kan ze aanklikken, en krijg ook gewoon een scherm met: Spelen, Deinstalleren en afsluiten.
Als ik op spelen druk draait ie niet verder en gebeurt er niks, hetzelfde geldt voor deïnstalleren. Ik kan niets van dit spel vinden op mn computer omdat ik dit een poosje geleden heb verwijderd. Heeft iemand een tip hoe ik dit toch zou kunnen spelen?
 
als je hem al verwijderd hebt, dan zouden de opties niet 'spelen, deinstalleren, afsluiten' zijn, maar installeren, afsluiten (lijkt mij). ik denk dus dat je het spel hebt geprobeerd te verwijderen, maar daarbij iets verkeerds hebt gedaan waardoor er simpelweg bestanden ontbreken en je het niet kan spelen...

als je nou eens op deinstalleren drukt, en hem daarna opnieuw installeert. werkt ie dan niet?
 
als je hem al verwijderd hebt, dan zouden de opties niet 'spelen, deinstalleren, afsluiten' zijn, maar installeren, afsluiten (lijkt mij). ik denk dus dat je het spel hebt geprobeerd te verwijderen, maar daarbij iets verkeerds hebt gedaan waardoor er simpelweg bestanden ontbreken en je het niet kan spelen...

als je nou eens op deinstalleren drukt, en hem daarna opnieuw installeert. werkt ie dan niet?

Als ik op deïnstalleren druk gebeurt er niks, het scherm sluit alleen af
 
dan moet je denk ik gewoon goed kijken of je echt nog niet ergens in programm files/gebruikers map etc. bestanden van het spel hebt staan.
 
Nou, nog eens gezocht, niets kunnen vinden.
Het gaat om rollercoastertycoon en simcity 3000.
Bij beide zie ik het symbool in deze computer staan, kan er op klikken, krijg een openingsscherm, maar als ik op iets anders dan afsluiten druk gebeurt er niks.
Zouden beide CD-roms het begeven hebben? Sim City kan ik ook niet verwijderen omdat er een uninstall bestand niet gevonden is, maar dat komt omdat alles daarvan van de PC gehaald is.
 
het zou altijd kunnen dat ze het beide begeven hebben, maar dat lijkt me niet zo logisch, vooral niet aangezien ze de opties spelen en deinstalleren geven, wat ze normaal pas doen als het spel geinstalleerd is...

hoe heb je ze verwijderd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan