Cd-rom en dvd-speler met geel uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

HeavenLeigh

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2007
Ook ik worstel met hetzelfde probleem als Marjan. (met de Philips CDD 4801/65)
Mijn Pc heeft hem wel in apparaatbeheer staan, maar inderdaad met een uitroepteken.
Als ik op zoek ga op verschillende sites kan ik een zipprogramma downloaden en bij het openen en opstarten zegt ie dat de Rom-drive er niet is....
Ook heb ik het al gewaagd de kast met een kruisschroeverdraaier te openen, de stekker los gekoppeld en weer goed aangesloten...Helaas zonder resultaat...
Ditzelfde geld trouwens ook voor de DVD-Rom van het merk Pioneer DVD-115BB.
Radeloos wordt ik ervan...:shocked:

Enige wat ik me kan laten invallen is dat ik met het verwijderen van bepaalde bestanden via CCleaner, crusiale bestanden ook heb verwijdert....Maar dat zou dan toch op te lossen moeten zijn met een driver-installatie....
Met systeemherstel kom ik ook niet verder b.t.w. aangezien ik die bestanden schijnbaar ook verwijderd heb, kan ik niet meer dan 2 dagen terug gaan, en ik heb het probleem al langer...Grrr

Wie oh Wie kan mij helpen?

Groetjes Heaven

Ik kan je wel zoenen!!!!!

Het probleem waar ik al 3 weken mee lag te klooien is binnen 2 minuten verholpen!
Pc opstarten en TADAAAAA, daar zijn de rom's weer..

Dikke dank-je-wel-zoen X

Heavenleigh

Laatst bewerkt:
@HeavenLeigh: Zou je voor je volgende topic een betere titel willen verzinnen?
De titel "Help" zegt niets over je probleem.

Escuses voor het uitblijven van een originele titel

Mijn excuses voor het uitblijven van een originele titel voor mijn vraag...Het was gewoon effe de frustratie denk ik..

Maar dankzij de hulp op dit forum heb ik een oplossing voor mijn probleem gevonden:thumb::thumb::thumb:

Groetjes Heavenleigh

Ik kan je wel zoenen!!!!!

Het probleem waar ik al 3 weken mee lag te klooien is binnen 2 minuten verholpen!
Pc opstarten en TADAAAAA, daar zijn de rom's weer..

Dikke dank-je-wel-zoen X

Heavenleigh

Dank je wel voor de zoen :o:o:o:o;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan