Cd rom formaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hondje

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2003
Wie heeft er ervaring met hp pc's? Ik wil namelijk een nieuwe case kopen. Maar de cd rw en dvd rom zijn niet van die standaard witte, maar ze hebben een soort frontje eromheen ofzo. Kijk maar...iemand met een hp pc begrijpt mij wel.En de knop, althans zo lijk het, zit aan de zijkant van de case en niet aan de cd rw of dvd rom of is dat niet zo? Ik vraag dat omdat ze misschien straks niet passen.

hp-pavilion-t000-photosmart-pc-series_190x170.jpg

Laatst bewerkt:
Je drukt op het frontje van de drive en de drive schuift uit. Althans, dat is meestal zo met o.a HP-pc's.

Het frontje kan je ook gewoon eraf halen, mocht je ooit es een nieuwe drive willen plaatsen. Uiteraard kan je het frontje ook weer vastzetten. :)

Geplaatst door Muurhond
Je drukt op het frontje van de drive en de drive schuift uit. Althans, dat is meestal zo met o.a HP-pc's.

Het frontje kan je ook gewoon eraf halen, mocht je ooit es een nieuwe drive willen plaatsen. Uiteraard kan je het frontje ook weer vastzetten. :)

Oke, maar die knop lijkt aan de case vast te zitten of lijkt dat maar zo?

Geplaatst door Hondje

Oke, maar die knop lijkt aan de case vast te zitten of lijkt dat maar zo?

Die knop waar je op drukt, drukt dan in werkelijkheid gewoon de knop aan die op de drive zit.

Dat hele frontje kan je eraf halen. Althans, een oom van me heeft een HP Pavilion en daar werkt dat wel zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan