cd.rom geeft code 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter amc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

amc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2009
mijn cd.rom ziet geen disc,staat wel in de configuratie hardware, is dus wel aanwezig in de pc,maar geeft code 10.Wie weet wat te doen?

Normaal gesproken is het genoeg om erop te rechtsklikken in Apparaatbeheer en te kiezen voor Installatie ongedaan maken.
Dan de pc opnieuw opstarten, en met een beetje mazzel wordt dan meteen het apparaat weer goed aangegeven.

Succes,

Tijs.

Normaal gesproken is het genoeg om erop te rechtsklikken in Apparaatbeheer en te kiezen voor Installatie ongedaan maken.
Dan de pc opnieuw opstarten, en met een beetje mazzel wordt dan meteen het apparaat weer goed aangegeven.

Succes,

Tijs.

cd.rom

Heb installatie ongedaan gemaakt en ben hem nu helemaal kwijt.Heb helaas geen installatie cd.ervan.Hoe krijg ik hem terug?

Via Configuratiescherm -> Hardware
Overigens is het niet uit te sluiten dat de speler zelf kapot is, en dat daarom de driver niet kon starten...

PS: Het apparaat had gewoon terug herkend moeten worden bij de volgende herstart, dus ik verwacht dat er een hardware-matig probleem is, zoals kapotte kabel, verkeerd aangesloten kabel, speler kapot etc.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan