CD-Rom speler met kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viesse

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2006
Als ik een CR-Rom met inhoud plaats, wordt deze feilloos weergegeven. Maar als ik een lege CR-Rom (R of RW) plaats om te gaan branden, krijg ik de melding "F:\ is niet toegankelijk. Onjuiste functie."
Ik weet nu niet hoe ik verder moet.
Iemand een idee?
Bedankt!

Viesse.

kabels al aangedrukt?
Ik vind het wel vreemd dat hij de letter F heeft, meestal krijgt hij de letter D toegewezen

CD-ROM met kuren

kabels al aangedrukt?
Ik vind het wel vreemd dat hij de letter F heeft, meestal krijgt hij de letter D toegewezen
D: is een extra harde schijf, gebruikt voor backup's, E: is aparte partitie voor Systeemherstel en van daar F:
Geen idee welke kabels aangedrukt moeten worden; hoe kan hij dan wel werken met beschreven CD-Rom's, als een kabel niet goed zou zitten? Of zit het verschil dan in lezen en schrijven? Bedoeld u misschien interne kabels?

D: is een extra harde schijf, gebruikt voor backup's, E: is aparte partitie voor Systeemherstel en van daar F:
Geen idee welke kabels aangedrukt moeten worden; hoe kan hij dan wel werken met beschreven CD-Rom's, als een kabel niet goed zou zitten? Of zit het verschil dan in lezen en schrijven? Bedoeld u misschien interne kabels?

ja die bedoel ik, je kan ook proberen om de cdrom te verwijderen in apparaatbeheer en de computer te herstarten dan herkend hij hem opnieuw en misschien werkt hij dan

CD-ROM met kuren

ja die bedoel ik, je kan ook proberen om de cdrom te verwijderen in apparaatbeheer en de computer te herstarten dan herkend hij hem opnieuw en misschien werkt hij dan
In apparaatbeheer verwijderd en PC weer opgestart; maakt niets uit, dus ga ik de komende dagen de PC maar eens openschroeven enz.
Ik houd u daarna op de hoogte; tot zo ver bedankt!

CD-ROM met kuren

In apparaatbeheer verwijderd en PC weer opgestart; maakt niets uit, dus ga ik de komende dagen de PC maar eens openschroeven enz.
Ik houd u daarna op de hoogte; tot zo ver bedankt!

Vandaag de kast geopend. Voor zover ik als leek kan zien, is er weinig mis: een smalle en een brede 'stekker' aangedrukt, maar ze zaten niet los. De foutmelding blijft onveranderd. Ik zal dus maar naar de leverancier gaan.
Nogmaal bedankt!

CD-ROM met kuren

Vandaag de kast geopend. Voor zover ik als leek kan zien, is er weinig mis: een smalle en een brede 'stekker' aangedrukt, maar ze zaten niet los. De foutmelding blijft onveranderd. Ik zal dus maar naar de leverancier gaan.
Nogmaal bedankt!

Toch nog verder gezocht vandaag. Onder Deze computer - station CD-ROM - rechtsklikken - Eigenschappen - tabblad Opnemen: een vikje gezet voor 'op dit station mogen opnamens op CD worden gemaakt' en ziedaar: een CR-ROM werkte niet, maar de volgende (een CD-RW) kon ik eindelijk branden!
Misschien ook iets voor andere 'zoekers!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan