cd-rom XP-pro+2pack overbranden

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijo55

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
71
Hallo
ik heb al een paar jaar een CDtje met daarop WindowsXP-pro icl 2pack
als ik deze in mij cd-rom doe krijg ik het bericht of ik via de cd-rom of via de hardeschijf op wil starten . werkt altijd perfect . nu is het zo dat cdtje tegenwoordig een fout of zo aan geeft . (hij wordt oud en hij is wat beschadigt) ik heb al gepobeert hem te kopieren maar dan wil hij niet vanaf de cd-rom opstarten. ook heb ik geprobeerd eerst de cd op de schijf te zetten en hem daarna over te branden ,ook dat geeft hetzelfde resultaat. weet iemand hoe ik deze cd wel kan overbranden zodat hij ook van de cd-rom opstart .
alvast bedankt.
marina
 
xp overbranden

hoi
bedankt voo je snelle reactie
ik heb hem al een keer gewoon overebrand. daana eb ik em op de harde schijf gezet
en over gebrand. nu heb ik em wee gekopieert en ik heb hem al eens helemaal uitgepakt zeg maar en toen gebrand. ik heb gebrand met Asampoo . ik eb ook alcohol en nero erop staan
g maina
 
'xp branden

hoi
ik heb gloednieuwe cdtjes ik brand daar alles op .
en ik heb een nieuwe dvdbrander en een nieuwe cdbrander .. de cdtjes zijn echt brandschoon
ook in het verleden heb ik al eens dar cdtje over willen branden maar het lukt gewoon op de een of andere manier niet.
het cdtje op zich doet het wel gewoon alleen dat opstarten via de cdrom doet hij niet. dus hij heeft hem wel gewoon geschreven en gebrand
vr gr marina
 
marijo55 zei:
Hallo
ik heb al een paar jaar een CDtje met daarop WindowsXP-pro icl 2pack
als ik deze in mij cd-rom doe krijg ik het bericht of ik via de cd-rom of via de hardeschijf op wil starten . werkt altijd perfect . nu is het zo dat cdtje tegenwoordig een fout of zo aan geeft . (hij wordt oud en hij is wat beschadigt)

Beschadigd dus dus bepaalde gegevens kunnen niet worden gelezen.
Misschien met isobuster te redden.
Zie mijn link boven.
 
XP overbranden

Hoi wat is isobuster en hoe werkt dat . vr gr marina
P.S tot morgen
 
Waarschijnlijk word het 'Microsoft Corporation.img' bestand niet meegekopieerd. Dit bestand zorgt ervoor dat de computer van CD af opstart. Je kunt dit eventueel weer apart toevoegen (werkt op dezelfde manier als slipstreamen) maar een eenvoudiger oplossing is : Maak een Image (ISO) bestand van je Win XP CD met b.v. alcohol120% en brand dan het ISO bestand naar je CD.
 
XP overbranden

Hoi
ik wacht even tot dar kennisje er van mij is dan gaan we aan de slag . 2 weten meer dan een . in ieder geval heel hartelijk bedankt. en je hoort of het allemaal gelukt is
vr gr marina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan