cd-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Berichten
799
Begrijpt iemand waarom mijn ingebouwde compaq cd-rom drive bepaalde gebrande cd's niet kan lezen, en de externe a-open brander wel?
 
Zorg je wel dat je de reinigingsvloeistof niet gebruikt? de meeste spelers vinden deze vloeistof niet prettig.;)
 
Geplaatst door -OPTICAL-
Zorg je wel dat je de reinigingsvloeistof niet gebruikt? de meeste spelers vinden deze vloeistof niet prettig.;)

Kan ik dat echt niet proberen? Ik heb 'm nu al 4x met zo'n borstelschijf behandeld, zonder resultaat. En ik krijg hem ook niet opengeschroefd om met een plamuurmes die lens schoon te steken:D . Vooral de muziek blijft overslaan.
 
Als het na 4 keer nog niet helpt denk ik dat je verder moet gaan zoeken. Dan kun je de pickuphead waarschijnlijk wel uitsluiten (qua viezigheid dan).
Je kunt het natuurlijk altijd met vloeistof proberen, maar een gewaarschuwd mens.....

Ik weet het verder ook niet, in hoop dat iemand anders je probleem herkent en kan verhelpen.

Succes!

MVG.

Armand
 
Bedankt, maar het is niet echt meer nodig. Ik ontdekte dat er in m'n externe brander een gewone inbouwbrander zat, dus die heb ik nu in plaats van die brakke ingebouwd.:thumb:

Poekie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan