cd rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

suikerbietje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2006
mijn computer geeft de cd rom niet meer aan
ik heb een nieuwe cdrom gekocht en geplaats maar ook die kan hij niet bij mijn computer zetten hij geeft m wel aan dat het een asus is maar er is iets mis met de drivers en omdat de cdrom niet werkt kan ik dus ook geen cd draaien ik heb al geprobeerd de drivers op de site te downloaden maar ik weet niet waar ik ze moet zetten zelfs als ik een externe brander er op zet geeft hij aan dat hij de drivers niet kan vinden en code 39 wie o wie weet raad

Snap er geen biet van:rolleyes: , leestekens, alinea's zou fijn zijn, maare, jumpers staan goed? kabel zit goed? en over welke drivers heb je het?
Wordt de speler wel herkent in de bios?

Eventueel een oplossing.

Laatst bewerkt:
bij deze computer staad er normaal
c
a
en d cdrom
aangegeven bij mij mist het dus de cdrom
normaal pakt xp die meteen op bij mij doet hij het wel hij geeft de juiste merk en type aan
maar hij geeft een fout melding als de pc opnieuw opstart geeft hij in de bios ook aan dat de cdrom er instaad maar geeft m niet weer in mijn computer k hoop dat het nu wat duidelijker is :confused:

Lange Pier zei:
Snap er geen biet van:rolleyes: , leestekens, alinea's zou fijn zijn, maare, jumpers staan goed? kabel zit goed? en over welke drivers heb je het?
Wordt de speler wel herkent in de bios?

Eventueel een oplossing.

I repeat myself under stress, I repeat myself under stress, I repeat myself under stress, I repeat myself under stress, I repeat myself under stress, I repeat myself under stress, :D

Maare, heb die dingen in mijn repley ook nagezien? heb je die link nog gevolgd?
Wat heb je er zelf aan gedaan?

Deinstalleer eens de driver in apparaatbeheer waar deze drive aanhangt, en reboot, laat windows de drivers opnieuw installeren, reboot opnieuw.

dat heb ik dus al allemaal gedaan
ik heb dat progje cd dvd fix eroverheen gehaald en geen resultaad ik heb het al meer dan 20 keer verwijderd en opniew laten zoeken maar steed weer dezelfde fout er stond nog een programma maar die durfde ik niet te doen iets met registery

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan