cd-rw gesloten na branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkkiller545

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Ik heb een cd-rw gebrand met zilla (rip and burner) en nu wou ik er op nieuw iets opzetten maar nu geeft hij de melding dat de cd gesloten is.
is er een mogelijkheid om dit cd-tje trug open te krijgen want dit is nu al de derde keer dat hij dit doet.
cd is een philips cd-rw 700mb 4-12x speed
en het programma is zilla CD-DVD RipnBurn

groeten kenny

Ik heb een cd-rw gebrand met zilla (rip and burner) en nu wou ik er op nieuw iets opzetten maar nu geeft hij de melding dat de cd gesloten is.
is er een mogelijkheid om dit cd-tje trug open te krijgen want dit is nu al de derde keer dat hij dit doet.
cd is een philips cd-rw 700mb 4-12x speed
en het programma is zilla CD-DVD RipnBurn

groeten kenny

Als jij een CD brand...dan staat er een optie, voordat je op de laatste keuze branden klikt, schijf sluiten...die moet je uitvinken mocht je er later nog bestanden op zetten. Elke keer als je je cd hebt gebrand dan kan er niks meer op worden gezet. (Ieder geval met Nero is dit het geval, anders moet het toch wel ergens bij de opties staan in het menu).

Extra optie: neem 1 dvd-RW (Rewritable), kan je meerdere keren op branden en ook bestanden eraf halen. Op langere duur zal dit goedkoper zijn als dit iets is waar je vaker mee te kampen hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan