cd-rw wissen

• Onderwerp starter Onderwerp starter M 3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
ik heb op een cd-rw van platinum wat foto`s gezet en wil deze cd-rw wissen,maar als ik dat wil reageert pc niet meer en kan cd-rw dus niet wissen,ik gebruik nero 6.versie 6.0.0.9 en easy cd 6.

Kies je voor snel of volledig wissen? Krijg je foutmeldingen?

snel wissen op 12 speed,maar als ik cd-rw in brander doet dan kan ik hem al niet openen

als je met XP werkt, probeer 't dan ook eens met XP.

Deze computer, brander aanklikken en dan links kiezen voor de bestanden verwijderen.

Wat kun je niet openen? De CD-romlade of de inhoud van de CD/RW?

Plaats de CD/RW in de la, hou de rechtershifttoets ingedrukt en doe de lade dicht, zodra het lampje niet meer knippert kun je de shifttoets loslaten. Met dit trukje voorkom je dat Windows direct de CD wil opstarten.

Probeer het daarna nog eens. Het lijkt er b.t.w. op dat de CD-rw corrupt is, daar zijn wel tooltjes voor (Ik ga ff zoeken).

Laatst bewerkt:
als ik cd-rw nog maar in pc doet dan kan ik niks meer doen,en moet ik pc op de ongebruikelijke manier opstarten

als ik cd-rw in dvd speler doet dan kan ik foto`s bekijken via tv,zodra ik cd-rw in pc doet loopt gelijk pc vast,kan niet eens kijken of er wat op staat,en wissen lukt met geeneen programma.

dan is het wellicht tijd voor het "paardenmiddel" ?

Stop de CD in de speler en zorg ervoor dat je onmiddellijk daarna (binnen 3 seconden) de stroom van de pc haalt -> uitzetten dus.

Start de pc op en als het goed is (omdat de cd geen bootcd is) wordt de cd genegeerd.

Probeer nu middels XP of een ander progje het ding te wissen....................

hij is gewist,heb ook windows `98 op pc staan en daar kon ik hem wel wissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan