cd rw wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterbe

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Hallo allemaal

Ik heb een vraagje en deze is: ik kan mijn cd rw niet meer wissen terwijl ik mijn dvd rw wel kan wissen. Ook kan ik wel mijn dvd rw, cd rw, dvd r en dvd rw wel branden. Wie weet hier een antwoord op ?????:evil:

dvd wissen

er zou geen software bestaan om DVD RW af te sluiten ..... ik heb er diverse antwoorden op gekregen. Ik zou in ieder geval diagnostiek toepassen op die schijf, ik doe dat zelf met NERO. Diverse erg goede prgrammaatjes dvd speed dvd ( met erg mooie toepassingen oa beschadigingen controles ) dvd tool dvd info tool etc.

suc6 gr. leon25

er zou geen software bestaan om DVD RW af te sluiten ..... ik heb er diverse antwoorden op gekregen. Ik zou in ieder geval diagnostiek toepassen op die schijf, ik doe dat zelf met NERO. Diverse erg goede prgrammaatjes dvd speed dvd ( met erg mooie toepassingen oa beschadigingen controles ) dvd tool dvd info tool etc.

suc6 gr. leon25

Ten eerste bedankt voor de snelle reactie. Maar ik heb toch een vraagje hoe voer ik de diagnostiek uit met NERO.? Ik heb dit nog nooit gedaan:o

antwoord

Sorry voor de nu wat latere reactie, ging niet eerder.

Hoe doe je dat ? Ik neem aan dat je NERO op je PC hebt staan. je kan kiezen voor 3 prgr's : vanuit START en ALLE programma's : NERO 7 essentials : dan : EXTRA dan :

CD DVD SPEED
DRIVE SPEED
INFO TOOL

Mbv de eerste kan je kieze voor SchijfInfo, Schijfkwaliteit en Scandisk. Er zijn nog meer opties, zie bv in de balk erboven. Als er ook maar iets mis is met je schijf dan wordt het gevonden als alles goed is. Ik heb zelf deze software in gebruik naast de Samsung Writemaster TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D. In de meeste gevallen maakt NERO je snel duidelijk wat er goed of fout is.

Suc6 ! Ik hoop dat bovenstaande is wat je bedoelde.

Leon25 :cool: .

Het is me niet gelukt om cd rw's te wissen. IK denk dat ik de firmware maar eens ga updaten misschien komt het dan goed. Toch bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan