CD shrinken of zo

Status
Niet open voor verdere reacties.

rinawou

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2001
Hallo
is er toevallig ook een programma die net als DVDshrink ook xd's kan shrinken of krimpen
cd die nog op de HD staat en die gebrand moet worden met nero. maar deze past niet op een gewone cd ook met overburning is hij nog wat te groot (cd normaal 702mb deze is 730mb)
:( .

Wat vaak helpt, al klinkt het wat onlogisch, is dat bestand in een andere map uitpakken met b.v. winrar. De uitgepakte bestanden zijn in dit geval, geloof het of niet, vaak net genoeg kleiner van omvang om ze op cd te kunnen branden.

Wat vaak helpt, al klinkt het wat onlogisch, is dat bestand in een andere map uitpakken met b.v. winrar. De uitgepakte bestanden zijn in dit geval, geloof het of niet, vaak net genoeg kleiner van omvang om ze op cd te kunnen branden.
ja. dat weet ik maar dit is een bestand die een icoon aangeeft en als je die dan aanklikt krijg je gelijk het neroprigramma en die moet hem dan normaal gesproken in een x pakken het gaat om een programma die vanaf de pc met opstarten meteen vanaf de cdspeler opstart net al windows bv van de cd opstarten

Maar wanneer je de image eerst uitpakt en de zo verkregen bestanden brandt, dan werkt dat toch ook...

Maar wanneer je de image eerst uitpakt en de zo verkregen bestanden brandt, dan werkt dat toch ook...

het valt niet uit te pakken want het zit niet in een rar of iets dergelijks. hij is gewoon een kant en klaar en als je erp klikt dan krijg je authomatisch het nerobrandprogrammam ,hij wil hem dan wel branden maaar zegt dat het bestand te groot is
ik denk dat mijn enige optie een dvdtje zal zijn dan?

Met WinRar kun je een image bestand wel degelijk uitpakken!

Het leven kan soms zo simpel zijn:p

Toch is de oplossing van mrmusic ook zeer simpel, zeker op zondag.

Rechtsklikken op het image bestand > openen met > winrar

Of winrar openen en naar het image bestand bladeren

dc schrink of zoiets

oke dat kan ik nog proberen bedankt
vr gr marina

Nu is de vraag zeker opgelost. Geef je dat nog even aan rechtsonder op de pagina?
vraag_is_opgelost.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan