cd slipstreamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
3.253
Nogmaals: ik vraag in mijn topic hoe zo'n cd moet worden geslipstreamt en het wordt zonder boe of ba gesloten.

En hulp krijgen zou dan niet verboden zijn?
Waarom sluit je het topic dan in plaats van mee het probleem te proberen oplossen. Daar dient dit forum toch voor?

Dus nogmaals: hoe slipstream je zo'n cd? Dat is toch helemaal niet illegaal neem ik aan? Aangezien puppie heeft aangegeven dat dat wel een mogelijkheid is???

Zoniet geef me dan eerst een deftige uitleg voor je zo'n topic sluit. Ik heb het recht op geholpen te worden aangezien iedereen op dit forum anderen trachten te helpen. Als er een uitzondering wordt gemaakt is dat discriminatie en dat is in Nederland ook verboden.

Dus kan iemand mij nu uitleggen hoe je zo'n key in zo'n cd zet?

En als je per se de neiging hebt om een topic te sluiten, hou dan alsjeblieft eens rekening met de TS en wacht tot het probleem is opgelost. Ik neem toch echt wel aan dat dat niet te veel gevraagd is?
 
Hoe uitgebreid wil je het hebben?
http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=2638004&postcount=2
Een heel wetboek soms? Graag stoppen met uitdagen, want je trekt dan aan het kortste eind.:rolleyes: Voor de duidelijkheid, ik sluit eerst een topic en plaats daarna pas de reden van sluiten erin. Hiermee voorkom ik, dat er toch in de topic doorgegaan wordt. we houden geen rekening met de TS, als de topic niet aan de voorwaarden van Helpmij.nl voldoet.

Om ontopic te gaan 1x slipstreamen in Google invoeren en je hebt tientalle sites hierover.
Hier een uitgebreide uitleg;
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/948707
 
Laatst bewerkt:
en ik heb heel veel zin om dit topic ook te sluiten.
lees de huisregels er eens op na.
Aanwijzingen van een Helpmij.nl moderator dienen altijd en direct opgevolgd te worden, discussies hierover worden NIET via het forum of chat gevoerd. Mocht je hierin in gebreke blijven, dan volgt een waarschuwing of wordt je (tijdelijk) verwijderd van Helpmij.nl.

en gebruik de zoekfunctie van Helpmij eens.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=312225
 
Laatst bewerkt:
Ik ben helemaal niet aan het uitdagen!

Ik vraag gewoon hulp voor mijn probleem. En puppie heeft in het eerste topic aangegeven dat het wel mogelijk is de cdkey in de cd te zetten. Punt is dat ik niet weet hoe en dat is nu mijn vraag. Kan je daar dan op antwoorden in plaats van het topic te sluiten?


Dat is het enige wat ik vraag, dus ik snap niet waarom het topic gesloten werd.

Nogmaals: ik voer geen discussies over de aanwijzingen ik vraag alleen uitleg over hoe ik zo'n cd moet slipstreamen... Net als eender ander welk topic op dit forum over een vraag handelt...

PS: ik vraag hoe ik een productkey kan slipstreamen, niet hoe ik een SP moet slipstreamen...
 
Laatst bewerkt:
Als ik dat nlite gebruik, kan ik dan mijn oemkey invoeren met de inhoud van zo'n retailcd en werkt het dan wel?
 
Hmm, nu zou ik dat voor elke oemversie moeten gaan doen dan, want dan moet ik telkens de key al ingeven:confused:

Voor ik daar aan ga beginnen nog een vraagje voor een alternatief: is het ook mogelijk de cd compatibel te maken met een oem-key terwijl de mogelijkheid overblijft de key nog steeds in te vullen? Want anders moet ik voor elke oem-key een cd gaan branden en dat wordt om den duur ook een kostelijk grapje:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan