cd speler stuk instalatie met exsterne schijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter yona
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yona

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
zou het mogenlijk zijn om een windows van af een exsterne schijf opnieuw te instaleren
mijn cd speler is stuk daarom

Hoi,
je kunt wel Windows vanaf usb installeren als je Bios dat ondersteunt, maar niet van een externe harddisk.
How To (NL)

Laatst bewerkt:
o oke moet ik dan de hele cd op een usb zetten of gaat het alleen om de outorun

Je moet hele schijf kopiëren naar de USB en de usb opstartbaar maken, maar dat staat toch zeker in de How To?
Sorry ik heb je de verkeerde link gegeven, deze is van toepassing op XP. :o :D

Laatst bewerkt:
oke ik snap hetsorry hoor maar het is voor mij allemaal nieuw,maar met de juiste hulp denk ik het wel te kunnen
bedankt, u leest het of het me lukt

Ok en veel succes, het zal wel lukken hoor. Als je stap voor stap de aanwijzingen volgt kan het bijna niet mis gaan. Het enige wat zou kunnen tegenzitten is dat bestandje van HP vinden dat je nodig hebt, maar mij is het ook gelukt dus het moet geen probleem zijn.
Update:Downloadlink en How To (Eng).

Laatst bewerkt:
ik heb een cd speler uit een andere computer ingebouwd dat gaat goed.bedankt allemaal tis wel handig om te weten wat julie vertellen

ja de istalatie is ook gelukt op een nieuwe schijf ,ik heb die oude erbij geplaatst ik wist niet dat het gewoon stekkertjes pluggen was en ik kan van de oude naar de nieuwe copieren.ik moet alleen outlook nog uitzoeken die maakt geen verbinding ik heb wel google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan