CD station weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

scottie99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
5
Op me laptop wil ik Football Manager 2008 installeren maar dat lukt niet. Als ik de cd in de laptop stop dan gebeurt er niks dan ga ik naar Deze Computer en dan staan er twee stations het D en C station. Ik kan dus geen spelletjes installeren.
Overigens staat er ook bij Apparaatbeheer een geel uitroepteken.

Wie kan mij helpen?
 
Verwijder in apparaatbeheer die cd/dvd speler eens en start opnieuw op. Grote kans dat de speler nu goed (opnieuw) geinstalleerd wordt.
 
Kijk gelijk even of je voetbal cd niet is beschadigd, of je moet eventueel de drivers instaleren!
 
Bij Apparaatbeheer staat er voor zo'n station een geel uitroepteken als ik daarop druk komt er dit te staan:

Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. ( Code 19 )

Kan iemand me met deze informatie erbij helpen?
 
Je cd station is stuk!;) ik raad je aan een neiuwe te kopen. Zijn niet zo duur;)


Trouwens het kan ook liggen aan je cd speler..;) Dus als je een nieuwe koopt koop dan gelijk ook een DVD speler;) voor je pc, misschien dat hij je game wel laat draaien!
 
Waar kan zo'n DVD station dan kopen?
Hoe kan je die dan in je Laptop laten zetten?
 
Ligt eraan heb je een laptop ooit open gezien, heb je zelf ooit een cd/dvd speler is een computer gezet? Zo ja, dank kan je gewoon in de winkels bijv. BCC of Block etc. een dvd speler halen. Je kunt eventueel ook nog naar de zwarte markt gaan..;) daar kunnen ze het voor je allemaal doen.!`
 
De vraag is al opgelost.

Had op een site een oplossing gevonden.

Moest iets bij Start --> Uitvoeren en dan daar iets intypen en dan Upperfilters en Lowerfilters verwijderen.

Bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan