Cd uitwerpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

thechnojunk

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
Berichten
9
hoi ik ga een andere kast maken voor de pc maar dan kan iik niet meer bij de knopjes weet iemand sneltoetsen om ze eruit te werpen als je op bureaublad zit maar je moet niet in windows media player


alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
hoi ik ga een andere kast maken voor de pc maar dan kan iik niet meer bij de knopjes weet iemand sneltoetsen om ze eruit te werpen als je op bureaublad zit maar je moet niet in windows media player


alvast bedankt

In deze computer, rechts op je cd / dvd speler en dan Eject of Uitwerpen
 
Ik ken geen sneltoetsen maar ik ken wel toetsenborden die het kunnen:D

of anders

> Deze Computer
> De schijfstation van jouw
> Rechtermuisknop
> Uitwerpen

maar je kan ze er niet terug in doen met uitwerpen
 
bedankt

bedankt voor de antwoorden ik denk dat ik dat tooltje ga gebruiken hoe instaleer je dan
 
Tja, als je het progje download mag ik aannemen dat er een setup.exe o.i.d. is. Dat moet je denk ik even bekijken als je het tooltje gedownload hebt.
 
Er is in die tool geen setup.exe. Nircmd.exe uitpakken op je Bureaublad, erop rechtsklikken en kiezen voor: Kopieren naar -> Bureaublad (snelkoppeling maken).

Dan rechtsklikken op de zojuist gemaakte snelkoppeling op je bureaublad, Eigenschappen kiezen, en in het Doel stukje helemaal naar het einde gaan, en toevoegen (met een spatie extra ervoor):
cdrom open G:

Dan de snelkoppeling kopieren en plakken op een andere plek op je bureaublad, en die nieuwe snelkoppeling aanpassen, zodat het laatste stukje van Doel luidt:
cdrom close G:

Dan de 2 snelkoppelingen de juiste naam geven, dus de eerste noem je bijvoorbeeld "CD-rom uitwerpen" en de 2de "CD-rom sluiten".

Natuurlijk moet je G: aanpassen aan de schijfletter die bij jou de CD/DVD-speler voorstelt.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan