CD van Sims 3 word niet gelezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantal4191

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
26
Hoi,

Kheb zojuist sims 3 geinstalleerd en start ook gewoon netjes op, maar zodra ik in het start scherm ben en op de play knop wil druk zegt hij dat de CD er niet in zit terwijl dat hij er wel in zit, heb de game al 3x opnieuw geinstalleerd, comp geschoond, CD geschoond etc etc .. Niets lijkt te helpen..

iemand een tip wat ik kan doen ...
 
Hoi,

Kheb zojuist sims 3 geinstalleerd en start ook gewoon netjes op, maar zodra ik in het start scherm ben en op de play knop wil druk zegt hij dat de CD er niet in zit terwijl dat hij er wel in zit, heb de game al 3x opnieuw geinstalleerd, comp geschoond, CD geschoond etc etc .. Niets lijkt te helpen..

iemand een tip wat ik kan doen ...

en no cd crack er over eheen gooien
 
Het is een originele CD daar hoef je toch geen cracks oid over heen te gooien lijkt mij ? of ben ik nu blond :eek:
 
Het is een originele CD daar hoef je toch geen cracks oid over heen te gooien lijkt mij ? of ben ik nu blond :eek:

idd hoefd normaal niet

maar ik heb zelf met de sims 3 geen problemen

ik weet het nders ook nie
*Knip* dit doen we nit via Helpmij*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik snap er echt de ballen niet van... Installeren gaat allemaal goed .. als ik hem uit de lade haal en opnieuw er in zet dan start hij automatische op maar als ik dan wil spelen zegt hij dat ik de Game Disc in moet doen ... :confused:
 
ik snap er echt de ballen niet van... Installeren gaat allemaal goed .. als ik hem uit de lade haal en opnieuw er in zet dan start hij automatische op maar als ik dan wil spelen zegt hij dat ik de Game Disc in moet doen ... :confused:

k zal eens kijken of hij bij mij opstaert XD want k heb hem geinstaleerd en dingen gedound maar nog niet gespeel k kijk ff of k het ook heb

EDIT: k heb er geen last van
 
*Knip* dit doen we nit via Helpmij*

en goodluck met verdere hulp (als die komt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,
Ik zal mijn best proberen te doen zo goed mogelijk te helpen:)
Dus hij pakt de cd niet?
1. Al gegoogled op je probleem? Misschien is het een veel voorkomende fout waar al een oplossing voor gevonden is. www.google.nl
2. Zijn je drivers oké? Check ze voor de zekerheid is
:thumb:
 
@koelkast17,

Een aantal berichten van jou aangepast.
 
Hallo,
Ik zal mijn best proberen te doen zo goed mogelijk te helpen:)
Dus hij pakt de cd niet?
1. Al gegoogled op je probleem? Misschien is het een veel voorkomende fout waar al een oplossing voor gevonden is. www.google.nl
2. Zijn je drivers oké? Check ze voor de zekerheid is
:thumb:

Denk dat verkeerd geinstalleerde drivers hier niks mee te maken hebben.

@ Chantal, lijkt mij het beste als je er in dit geval gewoon een crack overheen gooit. Ik wil je hier best mee helpen. Maar dat mag niet van de regels.

Met een beetje zoeken op google (Dus niet www.bing.nl) kom je er vanzelf wel.
 
Hey,

Ik had hetzelfde probleem als jij. Hij wou wel installeren maar als je um wil opstarten zeg ie dat de cd niet kan vinden.
Dan moet je even naar het configuratiescherm gaan en dan naar 'systeem' bij je systeemgegevens moet je dan even kijken hoe groot je processor is.
Om het spel te spelen moet je als je XP hebt een 2.0 GHz processor hebben en bij VISTA een 2.4 GHz processor. Bij mij bleek dat de processor te klein was, ik heb een 1.67 GHz.
Als dat het is kan je net zo goed je spel weer verkopen want een nieuwe processor is haast net zo duur als een nieuwe computer.
 
Hey,


Als dat het is kan je net zo goed je spel weer verkopen want een nieuwe processor is haast net zo duur als een nieuwe computer.

Dat is onzin. Er zijn ook goedkopere processoren. Tenzij je het op een laptop wilt vervangen. Dan is het inderdaad een duur grapje.
 
vraag me niet hoe maar heb toch dmv de crack het voor elkaar gekregen om het te laten werken ... snap nog steeds niet hoe het kan dat het nu wel lukt maar ach hij doet het en dat is het belangrijkste ;)
 
vraag me niet hoe maar heb toch dmv de crack het voor elkaar gekregen om het te laten werken ... snap nog steeds niet hoe het kan dat het nu wel lukt maar ach hij doet het en dat is het belangrijkste ;)

Mooizo. Fijn dat het nu werkt.


Veel plezier met huizen bouwen. Ben al ruim 5 uur bezig met die van mij. (En nog steeds niet helemaal af)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan