Cd van webcam kwijt wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja,

Jij plaatste weer een nieuwe post in dit topic met de opmerking dat je waarschijnlijk merk en type kon opzoeken op een "retro site"?

We kunnen hier oeverloos blijven posten over en weer, maar om een driver te vinden heb je echt merk en typenummer nodig en wij kunnen je helaas niet helpen aan de gegevens van JOUW webcam...
Wel aan de benodigde software wanneer die te vinden is, maar dan moet je helaas zelf zorgen voor de benodigde informatie.

ik geef een nummer oke en ik vraag of dat het typenummer kan zijn en dan vraag ik waar kan ik het merk of het typenummer vinden op de doos op de webcam ??

Merk: peripherics
type:..... ik ga kijken

Peripherics is niet het merk zo te zien.
En ja, al deze informatie staat gewoon op de doos of handleiding!!!

maar ik ga het typenummer zoeken als ik het heb plaats ik wel bericht verder laat ik jullie even jullie zaken doen:cool:

wel peripherics het staat op de doos en op de webcam

Kan ja nu ik het bekijk maar deze hebben geen eigen website. En dan nog..voor de zoveelste keer we hebben geen typenummer....en dat moeten we ECHT hebben. Dat op die sticker is geen typenummer.....

maar hoe kom je eraan .
maar als het de verkeerde is gaat me webcam niet kapot he ofzo en harstikke bedankt alvast voor je moeite ik ga ff uitproberen

Hoe ik eraan kom?
Veel van de google resultaten doorlezen, dan kom je er inderdaad achter dat de fabrikant '2tel' oftewel 'ToPro' is en dan in combinatie met het nummer ko5-00 kom je dan weer verschillende links tegen waarvan één een driver bevatte, deze even gedownload voor je.
En de cam zal niet zomaar kapot gaan, hij zal het eerder gewoon niet doen.

Laatst bewerkt:
Hij doet het nu wel aleen ik krijg geen beeld aleen maar zwart ??? hoe kan dat

Laatst bewerkt:
ik heb hem volgens mij
merk:peripherics (topro)
type:HM2130

ik zal kijken je hoord ut wel van me en alvast bedankt

huhm hoe kan dit tog je ziet aleen zwart of wit

je hebt dezelfde gegeven als die wat maestro12 had gegeven

Laatst bewerkt door een moderator:
Wordt de webcam inmiddels wel goed herkend?
Zo ja, dan zal je toch ergens in de instellingen moeten gaan zoeken, ben ik bang voor.

ik heb goed de beeld ingesteld maar ik krijg gwn als ik steeds lichter bijvoorbeeld doe wit en als ik donker doe zwart dus?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan