CD vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bennie456

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
Berichten
45
Hallo,

Ik heb gister de Sims 2 Gaan het maken in de CD-lade van een ASUS-laptop gestopt. Ik wilde het opstarten, alleen gaf de computer aan dat er geen CD in zat. Ik doe de CD-lade open, en de CD is weg! Ik denk dat de CD erin is blijven hangen.Weet iemand hoe ik deze eruit krijg?

Alvast bedankt!
 
De lade doe je open en dan blijkt de CD weg te zijn................? Ga eens informeren bij de rest van de mensen die onder hetzelfde dak wonen als jij.............................
 
Laat je CD-speler met rust, plak er desnoods een plak DuckTape over. Niet meer aankomen. Niemand!
CD zit er in & is veilig. Afblijven!..

Tot nader order...
 
Als je een paar keer klopt op de computer, misschien dat de CD dan los schiet.
 
Als je een paar keer klopt op de computer, misschien dat de CD dan los schiet.

Niet waarschijnlijk, op die manier meer kans dat je hardeschijf het spoor bijster raakt...

Simpel rechttoerechtaan: CD-speler in het geheel verwijderen & vervangen met nieuwe CD-speler (leeg).
 
Kun je ook doen. Of je haald de harde schijf eruit, en ramt er een paar keer tegen aan :p
 
Hoe kan een cd in hemelsnaam in een cd speler verdwijnen..

Veel succes nog met je vraag! ik denk dat je het beste gewoon de cd speler kunt vervangen zoals theknight al zei
 
Hoe kan een cd in hemelsnaam in een cd speler verdwijnen..

Hihi!..: Dat wil je niet weten!..: Ooit eens een computer met CD-wisselaar (4xCD) mogen repareren, die door Oma erg functioneel werd geacht om haar naai- & brei-garen in op te bergen!..
 
Ik ben het in dit geval met gast0225 eens. Ga eens te raden bij je huisgenoten.
Een cd kwijt in een speler van een laptop??? Ik zou in elk geval niet weten waar die dan klem zou moeten zitten.
Al zou deze klem zitten, je zal deze dan ten allertijde moeten zien zitten.
 
Al zou deze klem zitten, je zal deze dan ten allertijde moeten zien zitten.
Als je weet waar je moet kijken. Maar, OK, voordeel van de twijfel: Is er een serie/produkt-nummer nodig voor die CD & staat die er op?

Wat betreft het klem zitten: Ooit wel eens een Cd/DvD uit de verpakking proberen te halen? Zelfde kan gebeuren in de CD/DvD-speler...
 
Laatst bewerkt:
Voor alle lolbroeken hiervoor. Het kan echt. Heb het toch al een paar keer gezien.

Is oplosbaar met een beetje geduld. Haal de cd speler even uit je laptop (kwestie van max. een paar schroefjes loshalen). In elke speler zit in het klepje een klein gaatje. Als je hier in prikt met een naald of paperclip, springt het klepje open. Hou de speler op de kop en beweeg het klepje een paar keer heen en weer. Met een beetje geluk schuift de cd er langzaam uit.
 
Laat je CD-speler met rust, plak er desnoods een plak DuckTape over. Niet meer aankomen. Niemand!
CD zit er in & is veilig. Afblijven!..

Tot nader order...
Hier is de "nader order".

Graag onzinnige berichten achterwege laten.
 
Voor alle lolbroeken hiervoor. Het kan echt. Heb het toch al een paar keer gezien.

Is oplosbaar met een beetje geduld. Haal de cd speler even uit je laptop (kwestie van max. een paar schroefjes loshalen). In elke speler zit in het klepje een klein gaatje. Als je hier in prikt met een naald of paperclip, springt het klepje open. Hou de speler op de kop en beweeg het klepje een paar keer heen en weer. Met een beetje geluk schuift de cd er langzaam uit.

De speler gaat open staat in het bericht.
Anders kan men ook niet zien dat de cd eruit is.
 
De speler gaat open staat in het bericht.
Anders kan men ook niet zien dat de cd eruit is.
Ja, maar dat zegt niks! Zelfs in een laptop-CD-speler kan de gebruiker een CD/DvD er scheef in leggen, met als gevolg dat als de lade gesloten word & de motor automatisch begint te draaien, dat dan de CD/DvD IN de behuizing word geslingerd & daar blijft steken!

Ala Oma, moet je dan niet aannemen dat als de gebruiker de CD/DvD-speler-lade weer open krijgt/peutert, & de CD/DvD mist, zich af vraagt waar die is gebleven doch mogelijk een andere CD/DvD laadt, waarna de speler helemaal niet meer open gaat, de computer maar uit zet, & opnieuw inschakelt, waarna de computer dus hardgrondig alleen maar begint te piepen met een zwart scherm!..

Ok, als dit onderwerp door een grappenmaker is gestart, alhoewel niet de bedoeling, toch leuk gedaan...
 
Laatst bewerkt:
Toch raar verhaal
De behuizing van een laptop dvd speler is dermate klein dat er geen dvd in verloren kan gaan
De lade zou niet eens meer open gaan
de behuizing is ook gesloten aan de achterkant.
Dus kan ook niet in de laptop terecht komen

Ik schaar mij achter de mening van gast0225.
 
Laatst bewerkt:
En ik ben het met iedereen eens die zegt dat de la niet open kán als er een cd in vast zit.
 
Zover ik kan zien is het bericht van de OnderwerpStarter niet gewijzigd, & staat er toch echt dat onder OS toezicht de CD in de speler is geplaatst, & na heropening verdwenen was.

*knip* onnodige informatie

De CD kan trouwens tussen de rand van de computer & de behuizing boven de CD-speler-lade blijven steken, & de lade gaat gewoon, leeg, open & dicht (De vastzittende CD overleeft het niet lang.)...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zat ik met mijn vermoeden een aardig eind in de goede richting.................... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan