CD wordt niet gelezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joskejoske1981

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
Hallo!

Als ik een cd in mijn cd speler doe gebeurd er niets. Als ik dan deze computer open staat er dat er geen bytes beschikbaar zijn (0 bytes beschikbaar van 512 megabyte)

Wat zou dit kunnen zijn en nog belangrijker, hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer een spelletje kan installeren/spelen.

Jaa

Zoiets Heb ik ook ik doe er een CD-ROM in en dan gebeurt er niks en ik heb hem gisteren gekocht!

Nu even precies wat ik te zien krijg als ik de cd in de computer doe.

Dvd-rw-station (D:) titel cd
0 bytes van 542 mb beschikbaar

Als ik hier dubbel op klikt, lijkt ie het te doen, maar er gebeurd niets.

Ligt het aan dat Dvd gebeuren? Dit was volgens mij voorheen niet zo.

Iemand nog een idee?

ik had hetzelfde probleem met een spel op cd-rom.
hij werd herkend in het lijstje in ''mijn computer", maar toen ik erop klikte gebeurde er niets. Toen ik probeerde met een andere cd-rom, toen was er geen probleem. vreemd.
ik heb het gewoon opgelost door rechtermuisknop >>verkennen >> en daarin staat dan de setup file of de file die je nodig hebt of andere toepassingen.
Blijkbaar is er bij mijn cd-rom een probleem met het automatische opstarten. Dat zal ik nog even moeten onderzoeken hoe ik dat kan verhelpen. Maar voorlopig heb ik het zo opgelost.

Ik heb het vroeger ook eens meegemaakt en toen heb ik het verholpen met "als administrator uitvoeren". (vista)
misschien dat het werkt met de autorun file 'als administrator' uit te voeren ??

grz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan