CD-writer stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kdankers

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Ik heb hp cd-writer (40x 12x 40x). Ik heb een paar CDtjes gebrand. Dan wou ik nog een CD branden met Nero. Later is de balk 100% maar er gebeurt niets. De rode lampje van de CD-writer blijft nog wel branden, dat betekent dat hij nog aan het schrijven is, maar er gebeurde al 10 minuten niets nadat het op 100% is gekomen.
Dan besloot ik maar het te annuleren, Nero afsluiten maar de CD-writer blijft nog altijd rode lamp weergeven. Dus startte ik de PC op en wou ik opnieuw CD branden, maar het bleek dat CD-writer niet meer gaat. Het vraagt steeds om een lege CD. Ik heb al andere lege CD´s ingezet, maar het programma blijft steeds vragen om een lege CD.
Heb ik een grote probleem met mijn CD-writer? Is het stuk? Een oplosisng hiervoor?
Alvast bedankt!!

Een aanvulling:
Met de CD-writer kan ik wel CD´s lezen, maar niet meer schrijven. <snik>
Met andere prgramma CD-Mate kan ik ook niet meer schrijven. Het vraagt ook om een CD te plaatsen.

Verwijder hem eens uit app.beheer, en herstart je pc.

Greetz Patrick

is net als een printer¿ als je annuleert of je hebt de opties daarmee aangevinkt, blijven ze zo staan.
Dus de volgende keer annuleert hij vanzelf.
Lezen wel maar branden niet meer, Ik denk dat je een fout hebt gemaakt met annuleren, bij de vorige sessie.
Zeg er eerlijk bij, ik heb zelf nero, maar gebruik het te weinig, en bij branden bij 100% moet hij ook de buffer leegmaken, en misschien dat daar de fout ligt om dat het onderbroken is, en nog steeds om de cd vraagt.?
succes,

Bedankt voor je antwoorden. Ik heb hem uit de apparaatbeheer en opnieuw opgestart. Hielp niet.
Toen heb ik de CD-writer van de PC afgekoppeld en opnieuw opgestart, en weer aangesloten ---> PROBLEEM OPGELOST!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan