cd writer

Status
Niet open voor verdere reacties.

flipke

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2003
ik heb windows me van packard bell, model imedia 58651rw ik hier 2 probleemen,het ene isdat de cd writer,niet open kan krijgen, om een cd aftespelen het andere is dat hij niet brand,en hij aangeeft dat hij niet genoeg schrijfruimte heeft,terijl hij dat wel heeft wat moet ik doen help

Flipke,

Welkom op de helpmij site.

Een van de regels is dat je je probleem duidelijk moet omschrijven om een antwoordt te krijgen.

Jij schrijft cd wil niet open en even later cd wil niet branden.

Wat kan er nu niet.
Kan de cd lade wel open?
Welk brandprogramma gebruik je
Welk programma gebruik je om muziek af te spelen.

suc6.

hoi pupie als je probeert te branden met Nero vraagt hij of je een cd in het station wilt doen die hebben we er dan ingedaan maar doet hij nog niks het zelfde schermpje waar in hij vraagt of wij er een cd in willen doen blijft gewoon staan ik snap er ook niks van ik heb hier van te voren nooit last van gehad als vast bedankt flipke groetjes

Heb je pas geleden, voordat je dit probleem kreeg, andere software op je computer gezet.
Welke versie van Nero gebruik je?

hoi ja software bij mijn weten niet,mijn zoon zit ook op de pc ,zo dat ik zo snel kon zien 5.0 flipke

hoi ik heb van jullie een e.mail gehad of mijn probleem is opgelost maar ik verders geen antwoord op mijn vraag gehad flipke

Update die Nero 5.0 eens.
Of verwijder hem helemaal en installeer Nero daarna opnieuw.

Je kan hem openen door een paperclip te gebruiken.
Er zit een klein gaatje (meestal) onder de lade.
Daar kan je voorzichtig de paperclip in duwen en de lade moet open gaan.

ik kan de cd rewiter niet met een clip openen maar ik denk dat het gewoon aan het bestuur programma licht maar hoe krijg ik dat er op dat is nou wat ik wil weten snik snik en ik kan het niet uit het systeem halen als vast bedankt voor de gene die me er antwoord op kan geven liefst flipke

Flipke,

Wat heb je nou precies in je pc zitten.
een cd speler
een cd brander
Software om te branden is .......

windows is ME als ik het goed gelezen heb.

Als ik alles goed begrijp dan krijg je de cd brander niet open. Klopt dat?

Het heeft wel gewerkt zeg je, hoe oud is je computer?

mzzl.

ik heb het over de brander en de de software zit in het systeem en die kan ik juist niet vinden dus ook niet opnieuw installeren is standaart van packard bell dank je alvast

ik heb mijn pc uitelkaar gehaald omtekijken of alle stekkertjes er wel goed in zitten en die zitten er dus allemaal goed in wat ik ook vreemd vind is dat hij een geen lampje laat knipperen als ik mijn pc opstart alvast bedankt

Zet hem eens tijdelijk in een andere pc.
Mits je de mogelijkheid hebt.
Je weet dan zeker of ie nog heel is.
Doet ie het wel in een andere pc, dan heb je kans dat een kabeltje stuk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan