CD2 utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Haha, zelfde spel weer.
Nu staat ie er op, maar nu het opstarten.

Ik heb de crack geplaatst waar het spel geinstalleerd is.
Maar nu zegt ie toch dat ie CD2 mist.
Hoe kan ik dat verhelpen?

Ook de bevestiging gehad dat je de crack goed geplaatst hebt? Je oort de vraag te krijgen of je het oude bestand wilt vervangen. Kreeg je die niet, dan staat de crack verkeerd en dan start daarom het spel dus niet.

Dat kan zijn, hij heeft niet om overschrijven gevraagt, stond er niet in.
Wat nu? Daar is zeker weten het spel geinstalleerd

Dat klopt ook wel, maar de crack moet het bestaande bestand vervangen. Deze staat in een van de mappen van het spel. Die moet je dus opzoeken en dan daar de crack plakken.

Dan vraagt ie wel om een bevestiging en dan weet je dat het goed zit. Zonder die bevestiging staat de crack vrijwel zeker verkeerd.

Ik kan dat dus niet vinden.
Het spel waar ik het geinstalleerd stond de snelkoppeling naar het spel niet eens in!
Waar meot ik hem dan plakken?

Je moet op zoek naar de toepassing die het spel start, niet de snelkoppeling. Je zoekt naar een .exe bestand met exact dezelfde naam als de crack. Gebruik anders de zoekfunctie.

Alle bestanden met dezelfde naam hebben precies dezelfde crack... Wat nu?

Sorry, maar ????

Hoezo alle dezelfde bestanden? Er is bij een spel altijd maar 1 bestand wat het spel opstart en dat is de .exe en geen enkele andere hoeft vervangen te worden door de crack.

Heb je uberhaubt al geprobeert of het spel het nu doet?

Want als je echt vanalles vervangen hebt, mag je het spel wel opnieuw installeren. En heb je nou al een keer de vraag gekregen of je het oude bestand wilt vervangen? Want daar heb ik nog geen antwoord op.

En geef dan nu ook eindelijk eens een antwoord op mijn vraag....

Heb je nu wel of niet de vraag om te vervangen gekregen?

Is wel belangrijk om te weten anders blijft het zo moeilijk gaan met het komen tot de oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan