.cda niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarno5684

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Heb nergens er wat over kunnen vinden dus ik probeer het nu maar zo even.

Ik heb Windows media player 11 met sp3 en ik kan geen cd's spelen. Ik zet een (originele) cd erin die het wel doet in de radio en dan krijg ik de volgende melding:

Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd.

Nou, het zit dus duidelijk niet in de mediabibliotheek maar op de cd dus aan die melding heb ik geen fluit. Ik dacht zelf dat het misschien een codec was die misten maar die kan ik dus nergens vinden. WMP kan ik ook niet verwijderen, want "er zijn mappen nodig voor het deleten die al verwijderd zijn".
Verder staat cda (en al het andere) aangevinkt bij bestandstypes, en is bij een .cda wmp het standaard programma dat het zou moeten openen.

Naast .cda's vertikt WMP het ook om video bestanden af te spelen op enkele uitzonderingen na.

Is formatteren de enige optie, of mist er inderdaad een codec of een knullige instelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan