.cdd .img .sub probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markkz

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Hi,

Ik heb net een game gekregen met 3 bestanden; .CCD, .IMG en .SUB, toen ik had ik op google opgezocht hoe ik het spel nou kon spelen, en daar kwam uit dat ik óf vitual cd speler moest gebruiken, of ik moest het op een disk plaatsen, ik begon met het gebruiken van de Virtual CD speler, toen ik het spel toen probeerde te spelen, kreeg ik alleen een map met meer mappen.
Toen probeerde ik het te kopiëren op een CD, en toen ik de cd activeerde kreeg ik ook deze map, dus, hoe kan ik het spel spelen?
pcding.png

BTW, Ik gebruikte Vitual Clone Drive and CloneCD.

Bij voorbaat dank!

Download en installeer eens Daemon Tools Lite.
hier en een beetje naar beneden scrollen.
Vervolgens de .IMG openen met Daemon (mount image).
Daarna even terugkomen hier om te vertellen of je spel werkt of niet
Zo niet, vertel dan ook even wat er niet lukt.

Zqwiqly.

Hoe kan ik dit exact doen, ik krijg alleen de optie om hem te mounten met Virtual CloneDrive.

OK, ik heb het geprobeert, ik kreeg alleen de optie om een .ccd bestand te mounten, en als ik dat deed kreeg ik dezelfde map weer.

Ah, dat verandert de zaak:
Wiki Final Fantasy VI
'T is een console game en geen PC game.

Moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik zelf pas bekend ben geraakt met de FF-serie bij nummertje 7, op de Playstation 1. Even uit mijn hoofd was XI de eerste die ook voor PC uitgekomen is (schiet me niet af als het niet zo is), en later is daar nog een remake van VII aan toegevoegd.

Zover ik weet is er een mogelijkheid om die spellen op de PC te spelen... Iets met emulators ofzo?

Yep er zijn emulatoren, maar dan zal je in de eerste plaats moeten weten voor welke console de game is: SuperNes, Playstation of Gameboy Advance.

Daarna even googlen op de console naam en emulator. Vind je geheid.

Ik geloof dat hij PSX is... En weet jij toevallig hoe dit moet?

OK, heb nu PSX emulator, als ik dan psxfin gebruik, weet ik niet hoe het verder moet.

Laatst bewerkt:
Poe, een PSX emulator heb ik nooit gebruikt, ik heb de originele hier nog staan.... :D Hier kan ik je dus ook niet verder mee helpen.

Misschien ook even googlen op een handleiding of een of ander PSX (emulator) forum of zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan