CDMate en Nero ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Hoi allemaal !!

FF een snel vraagje: kunnen Nero Burning ROM en CDMate samen naast elkaar op een systeem draaien, of geeft dit problemen?

TNX !!

zo te lezen, lijkt het antwoord mij:

JA..............

CD Mate laatste versie: 2.2.3.8
Homepage: cdmate.copystar.com.tw/enu
Voor downloads check de downloads sectie.

CD Mate is een nieuw kopieer programma ontwikkeld door An Chen Computers Co., Ltd. ut Korea en wordt door sommigen al genoemd als de 'opvolger voor CloneCD'. Klinkt erg goed en dat is het ook:

Over het algemeen heb je op je PC verschillende brandsoftware geïnstaleerd en meestal voor verschillende taken. Je hebt bijvoorbeeld CloneCD voor je beveiligde spellen en Nero om je eigen compilatie's te maken. CloneCD kan niet wat Nero kan en andersom kan Nero niet wat CloneCD kan. CD Mate veranderd dit...

CD Mate biedt naast de standaard opties van Nero namelijk ook de mogelijkheid om beveiligde data CD's te kopiëren op (bijna) dezelfde manier als CloneCD dat doet. Daarnaast heeft CD Mate ook nog eens een audio speler aan boord en een CD label designer!

Dus we moeten CloneCD maar vergeten en voor CD Mate gaan? Nee dat nou ook weer niet. CloneCD is en blijft voorlopig de koning onder de kopieer programma's maar CD Mate komt dichterbij... Voor een vragenlijst over CD Mate kun je kijken op CDRTimes.

http://home.wanadoo.nl/gamecopyfreak/content/files.html#copyprog

Dit gaat prima hoor , hierover heb ik nog nooit problemen gehoord.

Zelf heb ik NERO en CD-MATE en EASY CD CREATOR op een systeem staan zonder problemen.

Het gebeurt wel eens dat bij andere forum leden NERO en EASY CD CREATOR met elkaar in conflict komen.

Ik zou zeggen gewoon installeren het is een prima progje , het wordt ook wel een kruising genoemd van NERO en CLONEcd.

Speedtouch.

Ik kan namelijk de laatste tijd geen cd's meer branden: iedere keer een andere vreemde fout (write errors enzo).
Maakt niet uit welk progje ik probeer...

Check effe je aspi drivers, je kan deze ook bij nero halen op de site.

Winaspi32dll.

Omzeker te zijn kan je bij nero ook een info tool halen, deze geeft aan welke drivers er geinstalleerd zijn, let wel effe op want als je de laatste clonecd gebruikt met de optie virtuele image schijf , dan werkt het progje vaak niet.

Suc6 : speedtouch

Eh, hoe check je die drivers??

En op de site van nero kan ik ze nergens vinden...

Sorry dat ik niet eerder reageerde , ben ff met m'n andere pc aan het klooien.

Het is inderdaad de info tool wat huijb zegt.

Ik weet niet welke versie dat linkje van huijb is , maar de laatste versie is 1.0.3.2
Hierbij staan ook de ASPI drivers vermeld.

Groet : speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan