cdp32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Ik heb ineens geen geluid meer op de PC. Nu komt er nadat ik er een muziek cd indoe een melding dat CDP32.EXE mist en dat dat nodig is om bestanden met audio extenties af te spelen. Nu heb ik op google gezocht, maar word daar niets wijzer. Ook op helpmij gezocht en daar staat het 1 x op zonder antwoord, maar wel dat het tesamen is gegaan met Mcafee.
Ik heb Mcafee van de pc afgehaald, en dat ging zo verkeerd, dat er een oud register terug gezet moest worden....
Het geluid van de modem komt wel door de boxen, dus aan de boxen ligt het niet. Zou het kunnen dat wanneer ik Windows Media Player installeer, dat het dan weer goed is?

Ik kan het niet proberen op dit moment, omdat het de pc van een ander is....

Oki

Dank je wel.

Waar moet ik hem installeren, of wijst zich dat vanzelf?

Oki

Ik heb de eerste ook gedownload. Onder media vind je het bestand cdp32.exe

Ik kan hem ook naar je toe mailen, hij is ongeveer 500k

Sorry, maar waar hij moet komen weet ik niet. Misschien wijst dat zichzelf.

Nog een editje. Als je dat bestand cdp32.exe uitpakt (dubbelklikt) installeert het zichzelf:D

Laatst bewerkt:
Ik mail hem gelijk naar je toe, maar volgens mij hoef je er alleen maar op te dubbelklikken.

EDIT Hij is hier weg.

Nu vraagt hij om een licentie bij dit progje?1?

Hoe kom ik daaraan??

Oki

Dank je Bennie,

Dat installeren en deïnstalleren kan dat zonder cd-rom? En heb je dan de CDP32.exe er automatisch weer bij?

Groetjes Oki

Ik zou de CD er voor de zekerheid maar bijhouden. Het bestand CDP32.exe heb je volgens mij niet nodig. Het wijst op een verkeerde associatie.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan