CDR en CD brander geen autorun bij plaatsen installatie cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanzwam

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2003
Berichten
4.466
Deze vraag zal waarschijnlijk al wel op het forum gesteld zijn,maar vind het niet.

Ik heb vorig jaar, September, een clean install van WinXp gedaan.

CDR : Samsung 56x
CDwriter Aopen

Nu is het zo dat geen enkele cd, automatisch start. Normaal met een installatie cd, is er een autorun, maar ??? no way. en dit op geen van beide.

Op zich heb ik er had ik er ggen probleem mee. Maar als je dan een musiek cd er in pompt, en die wil ook niet starten Dan wel

Heb reeds gekeken in apparaatbeheer,maar ddar kon ik niets vinden.

Ook in het register staat de autorun op (1)

Dus mijn vraag Wat is er aan de hand
 
Dus als je een cd erin doet krijg je ook dat schermpje niet waar gevraagd word:wat wilt u doen?

kijk eens in deze computer>Rmuis op een van de station>eigenschappen>automatisch afspelen of je daar wat kan doen.

Nog wat info hierover--->>> info
 
Laatst bewerkt:
Heb je info even beken en stap voor stap gedaan wat daar beschreven stond. De settings in het register waren OK. Dan TweakUI gerunt en ook daar was alles ok. Eventjes aan het spelen geweest bij de eigenschappen, deed het nog niet. Stuurprogramma door windows laten vernieuwen, maar vond natuurlijk geen nieuwere. Deed het nog niet. Nogmaals wat gespeeld met de eigenschappen, terug opgestart en RARA nu doet hij het. IK snap het dus niet meer, maar ja wie ben ik. Ga nog even wachten om de vraag als opgelost te zetten. Oh ja ik heb ook dat programmaatje "Autofix.exe" gerunt, maar dat was ook ok.
 
Blijft het doen nu. ik zet de vraag als opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan