cdrom naam

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Berichten
1.036
als eerst: dit is geen foutmelding maar een fout.

Een heel vaag probleem heb ik, na een jaar begint me het toch een beetje het toch een beetje te irriteren.

telkens als ik een cdrom switch (of mount) blijft de naam en pictogram van de oude cdrom op het icoontje van de drive staan. Tenzij ik opnieuw opstart.

ff een korte situatie schets:
ik heb net Warcraft 3 gespeeld. Ik wil een andere game spelen. Ik haal Warcraft 3 eruit en stop Half Life 2 erin. Vreemd genoeg blijft het icoontje van Warcraft 3 er staan evenals de text (zoals ze zeg maar in de autorun staan). Soms geeft het ook nog wel is problemen met zich mee als ik dubbel klik op de cdrom. Als ik rechtersmuisknop > verkennen echter doet; geen probleem.

Heb dit met al mijn drive's (en ook virtuele drive's) heb al mijn laaste firmware ook.

Het rare is; naar elke format gaat het over... voor een weekje misschien, dan keerd telkens het probleem terug. Wat ik me nu begin af te vragen zal het niet door software komen?

Iemand een idee? Ik hoor het graag.
 
Ja dat probleem ken ik ook , maar ik schakel dan verkenner uit en dan weer in, en dan is het weer goed.
Wie weet helpt dat bij U ook.
 
Of helpt het in de verkenner op F5 drukken om het scherm te vernieuwen.
 
Geplaatst door hackerfrans
Of helpt het in de verkenner op F5 drukken om het scherm te vernieuwen.
nope, alleen een reboot helpt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan