cdrom-speler werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Het verhaal volledig volgen is niet echt evident , gezien de diverse "mails"....

Ik zou als snelle test , de betrokken p.c. eens opstarten d.m.v. een win xx bootdiskette met c.d. r.o.m. ondersteuning , en dan eens kijken of de betrokken lezer wel c.d.'s wil lezen ....

Het "flashen" van een b.i.o.s. omdat een c.d. r.o.m. lezer niet korrekt werkt , kan ik niet echt volgen hoor.....

Peter

dit is allemaal wel leuk en aardig, jullie hebben meer verstand van een computer dan ik,ik wil wel en winxx bootdiskette met cdrom ondersteuning testen, maar vertel me hoe ik die moet maken want dit weet ik echt niet, ik ben op cumputergebied maar een leek.
ik vind het fijn dat je me wilt helpen, bedankt.

ik heb mijn bios gereset door het jumpertje te verplaatsen en daarna weer terug te plaatsen.
het probleem blijft aanwezig.
Eric zegt dat er op mijn cd-rom een live-bios zit maar ik kan deze niet openen.
ik ben er zojuist ook achter gekomen dat mijn diskette station de zelfde foutmelding geeft

ik heb mijn harde schijf geformatteerd en windows helemaal opnieuw geïnstalleerd, hier mee is mijn probleem opgelost.
iedereen hartelijk dank voor de hulp, martens

soms is het gewoon niet te vinden wat de oorzaak van een probleem is,dan is formateren toch de beste oplossing.
suc6 verder :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan