cdrom weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicman26

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
bij het opstarten krijg ik rare tekens te zien , en sindsdien krijg ik mijn cd-dvd speler niet meer te zien.
dus volledig weg.
zou het kunnen dat mijn cd speler nu stuk is of ligt het aan mijn opstartsector.
help help hekp
thanks iedereen en de groetjes.

musicman

je kunt even je zijkant van je pc afschroeven en kijken of je IDE-kabel (de platte grijze), of die goed in je cd-rom drive en moederbord is gestoken. Misschien is het ook een Master/Slave probleem, heb je naast je cd-rom nog meer drives (dvd, cdrw) ????? Dan zou het kunnen zijn dat ze alletwee op slave of alletwee op master staan. Check ook even of het voedingskabeltje goed in je cd-rom drive zit.

neen heb er niets anders instaan van andere spullen,
als ging gewoon op zijn normaaltjes , heb eens een documentje gehad en geopent, en daarna is het pas begonnen dat mijn cd rom weg was en dat ik bij het opstarten van die rare tekens krijg,
moet ik nu opnieuw een format c gaan doen of is er iets aan te doen ,
met een nieuwe opstart te maken maar hoe moet ik dit gaan doen ???
bedankt al voor de snelle reacties
musicman

heb inderdaad een virus in mijn bootsector
is deze er zomaar uit te halen
of hoe moet ik nu verder
mijne norton krijgt deze niet weg

1. Zodra HouseCall klaar is met laden verschijnt er een window waar alle disk drives van uw PC in staan.
2. Selecteer de disk drive(s) of directories die u wilt scannen.
3. Selecteer 'Auto Clean' om automatisch de geïnfecteerde files virus-vrij te laten maken.
4. Klik op 'Scan' om te beginnen. (U kunt gewoon blijven surfen op internet terwijl HouseCall bezig is met scannen).
5. Zowel van de virussen die gevonden worden als van de files die geïnfecteerd zijn zal HouseCall een lijst aanleggen.
Klik op de naam van het virus voor meer informatie over het virus.
Klik op 'Clean' om het virus te verwijderen. Als het virus niet verwijderd kan worden geeft HouseCall u de optie om het geïnfecteerde file te verwijderen.

suc6 speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan