cdrw installere

Status
Niet open voor verdere reacties.

mopske

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
kan er mij iemand helpe ik heb vandaag een btc cdrw gekocht en ik kan beetje hulp gebruike voor hem te installere kheb ergens fout gedaan en mijne cdrom werkt ook niet meer

Ik denk dat je 4x op plaats bericht hebt gedrukt.

Je kunt hier verder gaan de overige 3 zullen gesloten of verwijderd worden

Welkom op helpmij...

Zou je even precies uit kunnen leggen wát je gedaan hebt én hoe je het gedaan hebt. Het is standaard op helpmij om in je openingspost duidelijk uit te leggen wat het probleem is en wat je zelf al gedaan hebt enz.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja sorry voor 4x op bericht te duwe maar al heel de avond aan het probere cdr te installere ik worde zot

je hebt de ide kabel daar zitten 3 stekker aan 1 doe je in het moederbord en de middelste doe je in een cdrom en dan de buitenste in de hd ...

de gene die in het midden zit > dit geval de cdrom moet je ff op slave zetten ... :D

hallo kwal ik heb de cdrw ingestoken en de kabel van mijn cdrom die brede fiche (ken naam niet) aangesloten en dan toen kon ik mijn cdrw openen en mijn audio cable aangesloten mijn pc vind hem niet vermeld geen naam moet ik iets doen in bios of kan je mij even uitlegge stap voor stap hoe ik het moet doen

Aan de achterkant van de cdrom speler zie je naast die brede grijze kabel een jumper zitten (Een soort plastic blokje) die verplaatse naar de 2 pinnetjes die er direct naast zitten. Wel doen terwijl de computer uitstaat natuurlijk :)

hahahaha tis gelukt hoor gaste mijn cdrke zit erin kopiere die handel :-)) en mercikes allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan