cd's branden lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fetsieman

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Berichten
135
supervisors,

Ik weet niet goed of deze vraag hier thuishoort.
ik heb Xp pro draaien en een mediaplayer 10. de dvd brander nec2510i heeft het altijd goed gedaan. maar op de een of andere manier nu niet meer. Bij audio branden gaat het telkens fout. bestanden worden gevonverteerd, maar vervolgend gaat hij niet branden, maar sluit de hele cd af. Alles zonder foutmelding en ik kan dus ook niet nagaan wat er fout gaat. heoveel geheugen heb je vrij op C nodig?


bedankt voor jullie hulp

:thumb:
 
De hoeveelheid geheugen die je op je c vrij moet hebben hang af van de grootte van de te branden cd.
De img die vooraf gemaakt wordt om dan op de cd te branden moet tijdelijk op de c bewaard worden als dat niet anders ingesteld is.
voor de rest moet je zien dat er na het bewaren van de img best nog minimum 15% van de schijf vrij is, kwestie van nog gemakkelijk te kunnen werken zonder de bestanden teveel te fragmenteren.
 
ik heb zojuist aanzienlijk ruimte vrijgemaakt en dit probleem (was 795mb vrij en is nu 1.4 gig) moet nu opgelost zijn. Ik heb weer geprobeerd een audio-cd te branden, maar weer hetzelfde. Na het converteren gaat de selectie over alle nummers heen en blijft op de onderste sekectie staan en gaat zogenaamd branden. Hij brand dus alleen de directories en sluit vervolgens af.
Resultaat geen muziek...

voorbeeld scherm
 

Bijlagen

  • wmpscherm.jpg
    wmpscherm.jpg
    35 KB · Weergaven: 25
Al geprobeerd met nero?
Ik heb mediaplayer nog niet gebruikt om muziek te branden.
 
ik heb heel veel gebrand met mediaplayer, weet eigenlijk niet hoe nero dit doet.

ik heb nero 6 ultra edition.
 
Gaat super met Nero. Bedankt. Mediaplayer gaat de deur uit.

Stef
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan