cd's branden lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mia45

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2005
Berichten
3
cd's branden lukt niet meer met nero en met mediaplayer

--------------------------------------------------------------------------------

ik kan onmogelijk nog een cd branden,bij nero en mediaplayer krijg ik steeds dezelfde fout, lagere schrijfsnelheid, bij mediaplayer code COOD11AB,ik heb al alle snelheden geprobeert maar steeds het zelfde, heb ook al verschillende soorten van cd's geprobeert en niets lukt,

ik werk met windows xp,, mijn cd rom is RW201040,
de drie soorten cd's die ik bedruikte zijn silvercircle,,,maxellen dan emtec high performance
ik gebruik nero 6.6.016, en mediaplayer,
bij mediaplayer converteerd die en als dat gedaan is begint hij te branden en stopt dadelijk


nero cd speed gestart,
snelheid 18-8xp cav 16.66x speed,
Dae kwaliteit, fouten totaal 5256
Dae kwaliteit 3
nauwkeurige streem JA
rondom zoeken 124mstest zoektijden 1/3 zoeken115ms
full zoeken 227ms

cpu gebruik 1x1procent ,2x2 %,,4x4 % , 8x11 %

burst snelheids interface 15mb/sec(15353kb/sec)

spin-up tijd 1.95 sec spin down 2050 sec,

kan daar een fout inzitten?
 
Je kunt het brandgebeuren van XP zelf uitschakelen. Als ie aanstaat levert dat (soms), in combinatie met andere brandprogramma's problemen op.

Start -> uitvoeren -> intikken: services.msc -> enter.

Zoek "COM-service voor IMAPI cd branders"; hierop rechtsklikken om eigenschappen te wijzigen, klik bij Status van de Service op Stoppen en kies bij opstarttype voor "Uitgeschakeld". Op OK klikken en en de branderij van XP is uitgeschakeld.

Probeer hierna nog een keer met Nero te branden.:)
 
cd branden

ik heb dat veranderd bij uitvoeren en alles,
dan weer geprobeert met nero,
weer het zelfde ,
RW-201040 kon fixatie niet vinden

als hij aan drie % komt stopt alles,
brandproces mislukt met 12x(1.800KB/sec)
ook met 8x 1.200KB en ook met 4x600 KB
 
Fixatie-errors duiden vaak op een probleem met de brander zelf. Ik heb dit helaas recentelijk aan den lijve mogen ondervinden. Een andere brander erin was de oplossing, althans bij mij. Misschien dat iemand nog aanvullend advies heeft.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan