cd's branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raisa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Raisa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2003
probleem is volgende:ik wil een cue branden van 795 mb.ik heb cd's gekocht van 800 mb maar als ik deze in deze computer bekijk geeft hij op dat er maar 10 mb beschikbaar is.
branden met nero lukt dan ook niet 'disc analysis failed'is de fout die hij dan geeft.
ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik heb zoveel cue's van meer dan 700 mb op mijn pc staan

En een bin bestand van 795MB past waarschijnlijk gewoon op een cd van 700MB.
Dus check dat even voor je gaat branden.

bin and cue

bin en cue files moeten dezelfde naam hebben, en dan raad ik fireburner aan om ze mee te branden.
klinkt misschien raar maar een file van 795 mb past op een cd van 700mb, 80 minuten cd.
Aansluitend een vraagje van mij, ik heb ook cd's van 90 min liggen, moet je dan overburnen inschakelen om die ten volle te gebruiken?

succes

Ik ben niet bekend met fireburner maar brandsoftware gaat in principe tot 700MB dus zou je idd overburn in moeten schakelen.

nee, met fireburner kun je files tot 800 mb op een cd van 700 mb branden, met nero zou het ook moeten kunnen, geloof dat je dan burn from image moet kiezen

succes Ruud

Kijk gewoon even in de link die ik eerder gaf. Nero brandt echt vanzelf.

Een bin is altijd groter dan het werkelijke bestand dat je gaat branden.
Je kan dus ook met nero voor burn image kiezen als het bin bestand ongeveer 800MB is.
Dat brand tie gewoon zonder problemen (bij mij althans).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan