cds onleesbaar maken zonder veel moeite

Status
Niet open voor verdere reacties.

denickmans

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
hey,

weet er iemand een manier om cds en dvds snel en zonder al te veel moeite onleesbaar te maken, maar de schijfjes op zichzelf toch heel blijven

want ik heb hier een heleboel schijfjes liggen (enkele honderde) en iemand die ik ken wil ze graag om mee te knutselen, nu heb ik daar op zich geen probleem mee, alleen wil ik niet dat er ééntje toevallig in een pc terechtkomt en zo gegevens van mij vrij komen.
Ik kan natuurlijk heel de cd vol krassen zette, maar dat is dan weer wat veel werk, mss een bepaald deel van de cd dat belangrijk is ofzo, weet iemand dit?

ja en dan heel men kamer stinke naar de opgebrande plastiek ofwa :D

schuurpapier lijkt me wel wat, ff stukje zoeken
al bedankt e

als er nog zo'n ingenieuze ideeën zijn, laat maar komen...

Of laat er eerst een paar kinderen er mee spelen. :D

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het "Zilver" gedeelte goed moet blijven, maar als je dat beschadigt is de cd-rom niet meer leesbaar.

dat schuurpapier gaat lekker snel :)
alleen als ik het op de zilver kant doe, hang ik, men kamer en strax heel het huis vol, dus late we het maar bij de onderkant houden :cool:

Ben benieuwd wat ze doen na een middagje in de felle zon. het is hier nu zulk mooi weer :) Mooi allemaal op een rijtje in de tuin leggen en dan 's avonds kijken of ze nog in te lezen zijn.

Geplaatst door Jozo
Of laat er eerst een paar kinderen er mee spelen. :D

Geef ze dan maar aan mijn zoontje en je probleem is in no time opgelost. Hij is gek op die glimmende schijfjes:p

Geplaatst door Raymond Bos

Geef ze dan maar aan mijn zoontje en je probleem is in no time opgelost. Hij is gek op die glimmende schijfjes:p

Ja en SR ook:thumb:

Ik moet nog een straatje leggen,zijn ze daar ook goed voor?

Je kan ze ook 1 voor 1 de Tog laten verwijderen,zijn ze ook niet meer te lezen(met Alcohol120%)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan