CDwriter (geen ondersteunend station..opeens?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MC=angel

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Sinds ik mijn nieuwe printer (HP 7550) heb geinstalleerd. Doet mijn CD writer het niet. Hij geeft aan geen ondersteunend station. Hoe krijg ik die terug. Toen ik de HP installeerde kreeg ik ook een één of andere verwisselbare schijf (???) die ik niet nodig heb (lijkt net of het in de plaats van mijn writer is)... ik heb die er proberen uit te gooien. (wat volgens mij nog niet helemaal is gelukt) Ook heb ik easy cd creator opnieuw geïnstalleerd. En....>>> Geprobeerd om de philips (installeer)cd rom opnieuw te installeren, maar hij gaf hij dat het serie nummer verkeerd was (opeens?, hij was eerst toch ook goed?) Ik snap echt niet hoe ik dit kan oplossen. Help!!!

Welke Windows?

Groetjes,
Bennie

Zie je vraagtekens in apparaatbeheer?
Probeer Easy cd Creator volledig te verwijderen.
Kijk daarna of je Cd-rom/brander weer terug is

ik heb easy cd creator er uit gegooid.... gebeurt verder niks alleen dat ik geen writer programma heb. Ik snap die verwisselbare schijf niet... ik kan die niet weg gooien, hoe krijg ik die weg? Ik wordt er gek van. Ik heb dat ding niet eens nodig en er staat niks op... mijn writer stond op D en nu staat daar die verwisselbare schijf ......

Ga eens naar apparaatbeheer en kijk of daar vraagtekens staan.

Ik ben naar apparaat beheer gegaan, heb de verwisselbare schijf er uit gegooid, als ik mijn pc herstart, is hij gewoon weer terug? Ik heb easy cd creator weer geinstalleerd en daar staat natuurlijk nog steeds "geen ondersteunend station". PS.ik heb windows 98!

PS. ik ging in het andere forum verder omdat ik dacht dat daar meer mensen kijken over verwisselbare schijfen en hier meer over writers... ja weet ik veel....

OH ja... ik weet nu zeker dat het na HP was en niet na fire wire installatie...

1) Verwijder je CD-Writer uit apparaatbeheer.
2) Schakel PC uit en haal stekker uit stopcontact.
3) Ontkoppel je CD-Writer (sorry, kast zal open moeten).
4) Start PC opnieuw op.
5) Zie je nu nog steeds die "verwisselbare schijf"?

Groetjes,
Bennie

OK......... wat ik heb gedaan is...
de stekker van de printer er uit getrokken, een nieuw brander programma geinstalleerd.... stekker weer terug gedaan......... Alles werkt nu weer normaal en ik heb nu EN extra schijf, EN toch ook me brander nog......... raar of niet........ toch opgelost dan he? hoe dan ook... ach ja.......... bedankt in iedergeval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan