• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel automatisch refreshen en kopieren in tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

the goose

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2007
Berichten
86
Hey,

ik heb in cel A41 de functie =aselect() om een willekeurig getal te genereren. Deze waarde wordt dan vergeleken met waarden in een tabel en er wordt een andere waarde uit die tabel teruggegeven aan cel B41 (aan de hand van vert.zoeken).

Nu is mijn vraag: hoe kan ik automatisch cel A41, 365 keer refreshen zodat ook cel B41 365 keer zal updaten (dit is de waarde die me interesseert)? Telkens nadat A41 gerefreshed is, zou de waarde van cel B41 gekopieerd moeten worden in een nieuwe kolom. Deze kolom telt dus op het einde 365 waarden. Ik heb geen idee hoe dat dit dient te gebeuren.

Nog even vermelden: ik gebruik excel 2007, en heb geen ervaring met macro's schrijven / invoegen... :p

Thx!

The goose
 
Is opgelost! Ik ga gewoon aselect 365 keer kopieren en dan kan ik daarnaast de kolom maken :) zo hoef ik geen macro's in te voegen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan