• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel in tabblad dezelfde naam als tabblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abyss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjonge, sjonge... the arrogance... :mad:

Noem je dat dankbaar zijn? :rolleyes:

Als je tijd hebt om zoveel reacties te geven, heb je ook tijd om zelf een oplossing te vinden...

Dus, los het zelf maar op! :evil:

Jantje

Is al gebeurt hoor wees maar niet bang (wat maken jullie je trouwens druk, wat een :evil: )

Jouw reacties hierboven moeten zowat de meest zielige reacties zijn die ik hier al gelezen heb. Mensen als jij zouden van forums geband moeten worden. Meer tijd spendeer ik er ook niet aan.

Wigi

zielig zielig wat is nou zielig:(

En wat een tijd kunne jullie hier aan schenken zeg (niets beters te doen:p )

maar goed deze voor jullie inzet :thumb: jammer van jullie reactie :(

En wat een tijd kunne jullie hier aan schenken zeg (niets beters te doen:p )

Ooit al gehoord van Vakantie / een dag vrijaf / verlof?

(ja er zijn mensen die zich tijdens hun vakantie bezig houden met de problemen van anderen)

Dan nog iets: ik verdeel mijn werk en vrije tijd over de hele dag (+ soms stuk van de nacht).

Maar het zijn mensen als jij die mij doen nadenken of dit wel allemaal nut heeft.

Wigi

Ooit al gehoord van Vakantie / een dag vrijaf / verlof?

(ja er zijn mensen die zich tijdens hun vakantie bezig houden met de problemen van anderen)

Dan nog iets: ik verdeel mijn werk en vrije tijd over de hele dag (+ soms stuk van de nacht).

Maar het zijn mensen als jij die mij doen nadenken of dit wel allemaal nut heeft.

Wigi

Man ga toch fietsen!!, zo kom je nog eens ergens:thumb: :D :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Ik kom verder dan jij, maak je daar maar geen illusies over.

Ben benieuwd hoe jij dat zou kunnen weten.
Ik denk zelfs dat jij Lier niet eens uit komt (laat staan je woning)
:D :D :D :D :D :D

en ga zo door je doet goed werk:thumb:

Blijkbaar heb je zelf de oplossing gevonden :thumb:

Uit dit topic krijg ik het gevoel dat mocht je nog eens een excel probleem hebben je 2 helpers minder hebt die oplossingen aan kunnen dragen. Je kent waarschijnlijk het spreekwoord als er 1 schaap over de dam is volgen er meer....

Wees blij dat er sites zijn die je kostenloos willen helpen (met een beetje eigen inbreng)

Topic kan wat mij betreft gesloten worden voordat het echt uit de hand gaat lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan