• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel inkleuren op basis van andere cel (kleur)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hunuloeloe

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2016
Beste helpers,

Ik heb nu dat mijn huidige weeknr een kleur krijgt. Tevens is de hudige dag ook gekleurd. Na de weeknummer staat een totaal vakje met daarboven weer de huidige week genoemd als zijnde Week 44.
Nu wil ik graag dit vakje ook blauw laten kleuren. Maar ik kom niet op de formule om dit voor elkaar te krijgen. kan iemand mij helpen?
Bekijk bijlage wekelijkse planning bijna.xlsm

Met deze formule (=WU6) in xg6 (en verder natuurlijk) en deze celopmaak ("Week "0) is je probleem al opgelost.

Ik krijg idd cel XG6 blauw op die manier maar ik wil de cel erboven en de 2 cellen eronder ook blauw hebben ofwel het gehele vakje.

Hoe doe ik dit dan zou je eventueel een vb kunnen plaatsen?

alvast bedankt

Kwestie van de cellen samenvoegen en centreren, en ook dat is opgelost :).

Gedaan maar nu doe ik dit bij de andere weken bijv week 45 maar dan worden die cellen ook allemaal blauw dus hier kan ik niks mee helaas...
Het moet wel dynamisch zijn dus volgende week is het week 45 dan moet week 44 niet meer gekleurd zijn maar week 45 wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan