• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel kleur geven als andere cel waarde bevat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meaurk

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2012
Berichten
146
Hallo,

Voor mijn werk ben ik bezig om een ATV rooster op te zetten. Doordat wij met weinig man zitten kan niet iedereen tegelijkertijd ATV opnemen.
Als "Klaas" 3 ATV uren opneemt op 6-8-2012 moeten de cellen van 6-8-2012 bij de andere collega's een kleur krijgen (met voorwaardelijke opmaak?). Het is dus zo, dat het niet een specifieke waarde kan zijn. De formule =B3="(tekst)" krijg ik niet werkend met meerdere waardes.
Is dit mogelijk? Hieronder een simpel voorbeeld van het bestand.

Bekijk bijlage ATV - voorbeeld.xlsx

Alvast bedankt voor de reacties!


Mark.
 
Meaurk,

Ik heb 1 kolom gedaan bedoel je het zo?
 

Bijlagen

  • ATV - voorbeeld.xlsx
    12,8 KB · Weergaven: 1.371
Met voorwaardelijke opmaak:
 

Bijlagen

  • ATV - voorbeeld.xlsx
    12,8 KB · Weergaven: 1.972
Goedemiddag,

ik heb een kleine vraag die lijkt op bovenstaande. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Ik wil in een excel bestand graag een aantal cellen een kleur geven indien ik in een bepaalde cel een tekst typ. Het probleem hierbij is dat het gaat om losse cellen in een kolom (niet aansluitend aan elkaar). Bijvoorbeeld: indien ik in C4 een tekst typ, dan moeten de cellen C11, C16, C24 en C88 een blauwe kleur krijgen. De overige cellen in de kolom niet.

Hebben jullie een oplossing hiervoor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan