• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel kleuren op andere tabbladen als datagegevens veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de ontwerpmodus activeert (weet niet hoe in 2007) en je dubbelklikt op de knop dan zie je de macro die aan de knop hangt.

Groeten,
Jacques

Via deze bekijk jpeg ;)

Bijlagen

• modus.jpg
    modus.jpg
    80,9 KB · Weergaven: 40
Aan iedereen die meegewerkt hebben hieraan hartelijk bedankt.:thumb:

Heb nog 1 vraag ik weet niet hoe ik een msgbox moet maken en dat er een bericht naar voren komt met een melding met keuzes zoals jullie gedaan hebben misschien kan iemand mij op weg helpen als het niet teveel gevraagd is ik ben al behoorlijk geholpen en heb ook al weer wat bijgeleerd dank zij jullie.:)

Groeten,
Gebert

en wanneer moet die msgbox komen en wat moet het doen of zeggen ?

Groeten,
Jacques

Bijvoorbeeld als je wil gaan printen dat de pagina instelling moeten worden aangepast.
We hebben een werkblad dat door verschillende mensen word uitgeprint maar de 1 moet bijvoorbeeld de gegevens van kolom A t/m H en BU t/m CN te samen op A4 geprint hebben en een ander kolom A t/m BT op A3.
Als we dan een knop hebben om de eerste of tweede instelling toe te passen zou heel gemakkelijk zijn.

Groeten,
Gebert

Ben er heel vlug overgegaan , bekijk het eens met een combobox en de range instelling , voor dat A3 moet de pagesetup aangepast worden :) , ik heb ook niet de range gepakt die in de topic staat , > je kan steeds aanpassen ;) > het is maar om je opweg te helpen

Bijlagen

Allen nogmaals bedankt, ik ga kijken wat ik hiermee kan en misschien tot een volgende keer als ik er niet meer uitkom.

Groeten,
Gebert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan