• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cel kopieren doormiddel van en knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zomers

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
goede avond,

zouden jullie voor mij dit misschien kunnen maken?
ik dank jullie al vast hartelijk,

mvg,
Vincent

Bijlagen

Vincent, dit helpt je vast op weg

Mvg

Rudi

Bijlagen

Beste Zomers,

Inderdaad heeft warm bakkertje dit met een macro gedaan Klik op Alt F11 om naar VBA te gaan, en daar zie je:
Code:
Sub kopie()
    [H4:K4].Copy Destination:=Sheets("Blad1").Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Offset(1)
End Sub

Maar wat ik graag wil weten is dit. Als je het bestand van WB opent, krijg je dan de melding dat het macro's bevat of niet? Als dat niet zo is, dan loop je een mogelijk risico als je excelbestanden van derden opent op je pc. Macro's kunnen namelijk ook automatisch starten bij het openen van het bestand!

Met welke versie van Excel werk je?

Groeten,
Richard

ik gebruik ecxel 2003

en hij vraagt bij mij iedere keer of ikde macro's in wilt schakelen

OK, geen risico dus :thumb:

Wil je nog de vraag op opgelost zetten? Kan rechtsonder.

Beste Zomers,

Inderdaad heeft warm bakkertje dit met een macro gedaan Klik op Alt F11 om naar VBA te gaan, en daar zie je:
Code:
Sub kopie()
    [H4:K4].Copy Destination:=Sheets("Blad1").Cells(Rows.Count, 2).End(xlUp).Offset(1)
End Sub

Maar wat ik graag wil weten is dit. Als je het bestand van WB opent, krijg je dan de melding dat het macro's bevat of niet? Als dat niet zo is, dan loop je een mogelijk risico als je excelbestanden van derden opent op je pc. Macro's kunnen namelijk ook automatisch starten bij het openen van het bestand!

Met welke versie van Excel werk je?

Groeten,
Richard

Richard, ik vind deze macro superhandig, en dacht. . die bouw ik even om naar een vertikaal input lijstje.. . maar ik krijg het niet voor mekaar. Zelfs niet met de VBA help
Kun jij me uit de brand helpen?

groeten, Romé

Moet hij daarna horizontaal geplaatst worden ? Zoja, kijk dan eens bij PasteSpecial en transponeren
Het is ook aan te raden zelf een nieuwe vraag te beginnen, de respons zal des te groter zijn
Mvg

Rudi

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan