• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel koppieren door dubbel klikken zodat hij word geplakt in ander werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet uiteraard wel de formules overnemen.
Dat heb ik in het voorbeeld document niet gedaan, maar ik neem aan dat dat in je origineel document goed is.

De eerste, die is goed.
Alleen kopieert hij hem in het originele bestand niet van 32 maar van 70.
Voor de rest is het super hoe hij in het voorbeeldjes was.

Mijn voorbeeld code doet nergens iets op regel 70 dus kan ik zonder dat document niks over zeggen.

Kan het zijn dat het door andere macro's komen die er aan verbonden zijn. Of die misschien in de weg zitten?
Heel vreemd hoe hij het nu doet is perfect.
Maar helaas werkt het niet in me originele document:(

Laatst bewerkt:
Over het document in welk bericht heb je het die je goed vind?
Dan kijk ik nog even of ik een oorzaak kan ontdekken.

VenA hij kopieert letterlijk de code, in mijn recepten blad zit een appelstrof voor de cijfers.
Als ik deze handmatig toevoeg voor de cijfers (die zijn over gekopieerd naar blad overige) Dan komt er pas een bedrag achter te staan.

Het werkt wel maar hij kopieert alleen de code (in het recepten blad staat er een '(apolstorf) voor.
Als deze er niet voor staat in het blad overige neemt hij de kosten niet mee (dan staat er geen bedrag achter het product)
Deze zou ik nu handmatig moeten toevoegen.
Dan deze ook automatisch gekopieerd worden met de desbetreffende code?

En zo kunnen we nog wel 30 posts doorgaan. Plaats een relevant bestand zonder koppelingen naar een extern bestand.

Ik snap het volkomen, met het originele bestand zal het nooit werken. Het originele bestand kan ik helaas niet sturen. Helaas voor mij, bedankt voor jullie hulp ik zal het gewoon met kopiëren en plakken doen.
Helaas werkt het niet in het originele bestand.

cliff,

als je je originele bestand ontdoet van "gevoelige" info en met een beperkt aantal regels kun je het toch plaatsen als voorbeeldbestand?

Het is nu niet duidelijk hoe je echte bestand opgebouwd is en dat kun je alleen laten zien door het aangepast te posten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan