• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

cel leeg bij GEEN waarde

• Onderwerp starter Onderwerp starter mvouwel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mvouwel

Hallo allemaal ik had een vraagje over exel ik heb in vakje j10 deze formule staan =ALS(H10<16;H10*1,5;H10*1,2+15*0,3) hier komt als ik in h10 een getal invoer het bedrag in euro's te staan nu wil ik als er in vakje h10 niets staat dat vakje j10 leeg is dus dat er niet overal 00.00 euro staat ik weet dat dit kan,kan iemand mij hier mee helpen ????? alvast bedankt

extra -> opties -> weergave -> vinkje weghalen bij "nulwaarden".

Laatst bewerkt:
je moet nu een if statement er tussen gooien wordt zoiets if J10=" " or 0 then " "

" " krijg je een leeg vakje, staat voor geen tekst

ik hoop dat het een beetje duidlijk is

groeten knackje

ja ik weet dat het is iets met als(h10<>"";h10...... maar dit werkt niet of beter gezegt nog niet ik doe iets fout in de formule maar wat ????????

niet ingewikkeld doen, maar even klikken zoals ik in mijn vorige posting zei en volia !

Pasja, misschien moeten niet alle velden met een nul waarde niet getoont worden...

Met deze formule zou het moeten gaan;
=ALS(H10=0;"";ALS(H10<16;H10*1,5;H10*1,2+15*0,3))

zou idd. kunnen, maar 't is makkelijker als vraagsteller dat dan ff zegt....................... ;)

Laatst bewerkt:
gelukt

Ja sorry Pasja dat had ik inderdaad moeten zeggen maar het is gelukt de formule hierboven werkt inderdaad iedereen bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan