• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel lichter kleuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

schilderehbo

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2015
Ik heb een opmaak gemaakt voor cel A3 met de opdracht =$E$3="VP1" als nu in cel E3 VP1 wordt ingevuld kleurt de cel A3 groen, maar is het mogelijk om deze kleur wat transparanter te krijgen het is nu zo harde kleur bijvoorbeeld Kleur 20%

Alvast bedankt

Beste schilderehbo,

Kwestie van een lichte kleur groen kiezen, eventueel via de knop "Meer kleuren". Dan kun je met de schuifbalk rechts naar boven gaan tot je groene kleur tegen wit aan zit. Volgens mij bereik je daar wel mee wat je wilt.

Ja klopt had ik al gedaan lichtere kleur groen maar is nog te zwaar. Ik weet met een object invoegen kan je het object doorzichtiger maken van 100% tot 10% maar geen idee of dat kan in opmaak

Speel hier eens mee:

Bijlagen

Kijk eens in de bijlage. Vind je dat serieus nog te donker? Nog lichter en je ziet het verschil met wit amper meer ;)

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan