• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel met formule in een lijn grafiek als gat weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elwin123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Ik heb een lijn grafiek in excel gemaakt. Een paar punten van deze reeks bevatten de foutmelding #DIV/0!. In de grafiek wordt dit weergegeven als "nul". Ik zou willen dat dit door excel in de grafiek gewoon wordt overgeslagen: Dus als een gat in je grafiek.

Ik heb al meerdere dingen geprobeert (weergeven als "" indien er een foutmelding is), maar dit helpt niet. Bij Tools/opties/grafiek/ heb ik ook de juiste optie aan staan. Heeft iemand hiervoor een slimme oplossing??

:thumb:

Beste Elwin,

Dat lukt alleen als in de cel niets staat. Maar bij jou staat er een formule, en dat is per definitie niet 'niets'. Ook al is het resultat van de formule "".
Ik ben bang dat dit je niet gaat lukken zonder VBA waarbij je formules weglaat als de uitkomst 0 is. Maar ja, wanneer moet die formule dan weer terugkomen?????

Richard

Hoi,

Middels een NB verwijzing, en voorwaardelijke opmaak, is dit mogelijk.
Om een lang verhaal kort te houden, verwijs ik naar de bijlage.

Suc6

Albatros

Bijlagen

Bedankt Albatros, het werkt super

Probleem opgelost.:thumb:

Many thanks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan